מבזקיםמשפטי/פלילי

שוטרים ולוחמי מג"ב תפסו 10 פלסטינים ללא אישור שהייה במזרח ירושלים

בעקבות חשד שעלה להלנת פלסטינים שוהים בלתי חוקיים במתחם בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, הוצא צו חיפוש בבית משפט. הלילה (שני) נערכה פעילות יזומה במתחם כנגד עבירות שהייה בלתי חוקית בישראל, בהובלת שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים ובהשתתפות לוחמי מג״ב מהחטיבה לבט"פ ויחידת הכלבנים. השוטרים איתרו במתחם 10 פלסטינים תושבי איו״ש, שוהים בלתי חוקיים ללא היתרי שהייה בישראל. החשודים הועברו לחקירה בתחנת עוז, ונפתחה חקירה במשטרה גם בחשד להלנת שוהים בלתי חוקיים.

במהלך החיפוש במתחם נתפס על ידי הכוחות אקדח איירסופט כשהוא מוסלק באחד החדרים. בנוסף עיכבו השוטרים חשוד נוסף בחשד כי הלין את השוהים הבלתי חוקיים. החשוד, תושב מזרח ירושלים בן 82, נחקר בתחנת עוז בחשד שהשכיר חדרים במתחם לשוהים הבלתי חוקיים.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת כל העת נגד עבירות השהייה הבלתי חוקית בישראל. ניסיון העבר מלמד, שחלק ניכר מהם מחוללי פשיעה, ויש בהם גם מי שמעורבים בעבירות ביטחוניות וטרור. מרבית הפעילות המשטרתית בהקשר זה היא יזומה- פעילות חשיפה של המשטרה, וכך היה גם בפעילות זו. המשטרה תמשיך לפעול כל העת לאיתור שוהים בלתי חוקיים בירושלים ובכל מקום אחר, ונגד אלו המסייעים להם שלא כחוק, בכדי לשמור על שלום הציבור ובטחונו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פשיטה במזרח ירושלים - שוהים בלתי חוקיים
צילום: דוברות המשטרה
פשיטה במזרח ירושלים - שוהים בלתי חוקיים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button