מבזקיםצבא וביטחון

עיריית הרצליה פותחת יחידת סיירת ביטחון רכובה

עיריית הרצליה מתגברת את מערך הביטחון בעיר ומקימה את יחידת סיירת הביטחון הרכובה הרצליה.מדובר בצי שעתיד למנות כעשרים אופנועני שטח שיצטרפו לאגף הביטחון, אשר יוכלו להגיע במהירות שיא לכל זירה בעיר ובכך להוות חיזוק משמעותי למערך האבטחה. הבוקר (שני) קלטה העירייה את ארבעת האופנוענים הראשונים, ועד אמצע חודש אוגוסט יתווספו בהדרגה האופנוענים הנוספים.

סיירת הביטחון הרכובה תפעל להיאבק בתופעות אלימות, ונדליזם והפרעה לסדר הציבורי; תתגבר נוכחות במוסדות חינוך, מוסדות ציבור ומקומות הומי אדם; תיקח חלק פעיל במבצעים של עבירות אלימות ופשיעה, יחד עם מחלקת השיטור העירוני; תסייע באבטחת אירועים עירוניים ותיתן מענה מהיר לאירועי מצוקה, חירום, והצלת חיים.

מטרת סיירת הביטחון הרכובה היא להגביר את תחושת הביטחון של התושבים תוך חיזוק יכולת ההרתעה באופן ניכר, בדגש על עבירות אלימות, פגיעה ברכוש והפרה של הסדר הציבורי.
היחידה תפעל לאורך כל השבוע, כולל בסופי שבוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר: "שמנו לנו למטרה לחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים ואנו פועלים בכל המישורים כדי ליישם זאת. אין לי ספק שסיירת הביטחון הרכובה תהווה נדבך משמעותי למערך האבטחה של העיר באמצעות אנשי ביטחון מקצועיים ומנוסים שהוכשרו להגיע במהירות לכל מקום בעיר עם אופנועי שטח."

יחידת סיירת ביטחון רכובה - הרצליה
צילום: דוברות עיריית הרצליה
יחידת סיירת ביטחון רכובה - הרצליה
צילום: דוברות עיריית הרצליה

Back to top button