מבזקיםצבא וביטחון

נתניהו: חזרתי אתמול מסיור בעזה, ראיתי הישגים גדולים מאוד של לחימה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי, במשרד רה״מ בירושלים. ראש הממשלה סקר בפני החניכים את מהלך הלחימה ברצועת עזה, את המדיניות והפעילות הישראלית בכלל הזירות ובפרט בזירה הצפונית, ואת אתגרי הביטחון של ישראל בכללותם ובראשם איראן.

ראש הממשלה תיאר את ההישגים המשמעותיים של כוחות הביטחון ובראשם צה״ל בכלל הזירות, ובמיוחד ברצועת עזה. ראש הממשלה חיזק את החניכים להמשיך בעשייה הנחושה למען ביטחון מדינת ישראל, לקראת השתלבותם בתפקידי מפתח במערכת הביטחון.

ראש הממשלה נתניהו לחניכים: ״חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו. אני התרשמתי מאוד גם מההישגים מעל הקרקע, מתת הקרקע, מרוח הלחימה של המפקדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר: "עם הרוח הזאת אנחנו נשיג את כל היעדים שלנו: גם להחזיר את חטופינו, גם לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, גם להבטיח שעזה לא תהווה איום, ועוד יותר מזה גם להחזיר את תושבינו הן בדרום והן בצפון בביטחה לבתיהם. אנחנו בחזית רחבה מאוד, ואני משוכנע שבשילוב הכוחות שלנו – של צבא המילואים והצבא הסדיר, חילות צה"ל וזרועות הביטחון אנחנו יכולים לאויבינו״.

במפגש השתתפו המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף רומן גופמן ומפקד מפקדת העומק והמכללות הצבאיות אלוף נמרוד אלוני. כמו כן, במפגש נכחו גם חניכים מצבאות של מדינות זרות: גרמניה, סינגפור, יפן, איטליה, צ׳כיה וקוריאה הדרומית.

נתניהו - חניכי המכללה לביטחון לאומי
צילום: – קובי גדעון / לע״מ
נתניהו - חניכי המכללה לביטחון לאומי
צילום: – קובי גדעון / לע״מ
צילום: עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

Back to top button