חדשות הארץמבזקים

עו"ד עידן קלימן נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר ארגון נכי צה"ל

הבוקר (שני) התקיימה ישיבת הוועידה הארצית הראשונה לאחר הבחירות להנהגת ארגון נכי צה"ל. יו"ר הארגון המכהן, עו"ד עידן קלימן, נבחר פה אחד להוביל את הארגון בקדנציה חדשה למשך חמשת השנים הקרובות. בין הישגי הקדנציה הקודמת ניתן למנות את תיקון חוק הנכים והעברת רפורמת "נפש אחת", אשר שיפרו משמעותית את רווחתם של נכי צה"ל ואת הטיפול בהם.

בעקבות המלחמה הנוכחית בישראל, ארגון נכי צה"ל ניצב בפני אתגרים חדשים ומשמעותיים. המספר הגדול של פצועים בגוף ובנפש המצטרפים לשורות הארגון מדגיש את חשיבותו הקריטית בימים אלה ובתקופה שלאחר המלחמה. ארגון נכי צה"ל מחויב להעניק תמיכה מקיפה לכל הנפגעים, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי.

יעדי הארגון לחמש השנים הקרובות כוללים: חקיקת ארבעת הפרקים הנותרים ליישומה המלא של הרפורמה, קידום חוק בתי הלוחם, טיפוח הנהגה צעירה, קליטת פצועות ופצועי "חרבות ברזל", מתן מענה לצרכי הנכה המתבגר, שיפור תשתיות, הקמת בית הלוחם באשדוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד בחירתו של עו"ד עידן קלימן ליו"ר הארגון, נבחר רפי כהן צמח לתפקיד ממלא מקום יו"ר הארגון. בנוסף, נבחרו גם ראשי המחוזות החדשים: קובי יצחק נבחר ליו"ר מחוז תל אביב, יפו והמרכז; מאיה יעקב ליו"ר מחוז דרום; איתן מטמון ליו"ר מחוז צפון; שלומי אסרף ליו"ר מחוז שפלה; ודנה פנחסוב ליו"ר מחוז ירושלים. צוות ההנהגה החדש מייצג את כלל המחוזות ומבטיח ייצוג הולם לכל חברי וחברות הארגון ברחבי הארץ. יש לציין כי לראשונה בתולדות הארגון, שתי נשים נבחרו לתפקידי יו"ר מחוזות – מהלך שמשקף את המציאות בשטח – נשים לוחמות, נשים נפגעות, ועכשיו גם נשים מובילות. הנהגה מגוונת ומנוסה זו תפעל במשותף לקידום זכויותיהם ורווחתם של נכי צה"ל, תוך התמודדות עם האתגרים הייחודיים של כל מחוז ומחוז.

עו"ד עידן קלימן: "אני מודה מקרב לב לחברות וחברי הוועידה הארצית אשר נתנו בי אמונם להמשיך ולהוביל את ארגון נכי צה"ל. זוהי זכות גדולה ואחריות כבדה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. אני מתחייב להמשיך לפעול במלוא המרץ למען שיקומם ורווחתם של חברותינו וחברינו הוותיקים והחדשים. יחד נמשיך לפעול להבטחת רווחתם ולשיפור איכות חייהם של נכי צה"ל ומשפחותיהם."

עידן קלימן - ארגון נכי צה"ל
צילום: ארגון נכי צה״ל

Back to top button