צרכנות

הרופאים מבינים מה השלב הבא בהתפתחות העסקית שלהם

מאות רופאים מצטרפים לתחום הרפואה האסתטית שמניב הכנסות גבוהות והוא הטרנד המוביל את המדינה. ד"ר איטל שירמן – בעלת קליניקה לרפואה אסתטית מתקדמת, ייסדה את שיטת "שירמן נאטורל" ואחראית לתופעה.

איטל שירמן מובילה את ישראל בתחום הרפואה האסתטית. בקליניקה שלה לרפואה אסתטית מתקדמת מיישמת איטל את שיטת "שירמן נטוראל" שנולדה בעקבות מחקר ופיתוח רב שנים. שירמן דוגלת בטיפול אסתטי מוקפד שיוצר מראה טבעי, בריא ורענן.

לקוחותיה מעידות עליה כי איש אינו מזהה שהן עברו תחת ידיה טיפול אסתטי. ההצלחה הזו לא נעלמה מעיני רופאים שרוצים לשדרג את הכשרתם המקצועית ואגב כך גם לשפר הכנסות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כך נולד קורס מעשי וממוקד שמגיש לרופאים את שיטת הטיפול החדשה בצורה פרקטית ומהירה. הרופאים לומדים במסלול אישי או בקבוצות קטנות בשעות הבוקר או במסלול ערב.

שירמן מקפידה לשמור קשר הדוק עם הרופאים שמסיימים את לימודיהם תחת השיטה שלה. היא עוקבת אחרי ההתפתחות המקצועית שלהם ומספקת להם אפשרות להתייעץ בחופשיות.

רופאים שלמדו בעבר את מקצועות האסתטיקה אך לא עבדו בתחום, או כאלה שעובדים ומעוניינים להשתלם בטכניקות מקדמות לצורך הגדלת סל השירותים שהם מציעים – כל אלה מהווים את עיקר בסיס לקוחותיה.

איטל שירמן: "מזה שבע שנים אני מטפלת באלפי לקוחות, גברים ונשים כאחד. צברתי ניסיון גדול שאפשר לי לחקור את התחום ולבנות שיטה ייחודית. השיטה שדייקתי לאורך השנים היא פורצת דרך בענף ומביאה לקוחות להיראות בשיאם ותוך שהם שומרים על מראה טבעי לחלוטין."

איטל שירמן
איטל שירמן . צילום: יח"צ

Back to top button