מבזקיםמשפטי/פלילי

הסדר טיעון – שש עשרה שנות מאסר על רצח יורי וולקוב ז"ל

בית המשפט המחוזי בת"א קיבל היום (שלישי) בדעת רוב את הסדר הטיעון וגזר על הנאשם עדי מזרחי 16 שנות מאסר, לאחר שהודה והורשע בעבירת רצח (באדישות) של יורי וולקוב ז"ל. במסגרת ההסדר, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להשית על הנאשם תשלום פיצוי מקסימלי הקבוע בחוק למשפחת המנוח, בסך של 258,000 ₪. בית המשפט פסק פיצוי בסך של 180,000 ₪ למשפחה וקנס ע"ס 30,000 ₪.

הטעם שעמד בבסיס הסדר הטיעון, הינו נזק ראייתי ממשי ומשמעותי, שנגרם כתוצאה מניסיונות ההחייאה האינטנסיביים והאגרסיביים, שבוצעו במנוח, הן בזירת האירוע והן באמבולנס ובבית החולים, ובעטיים נגרם קושי ראייתי של ממש בהוכחת מנגנון המוות.

ההסדר נערך בהמלצת בית משפט במסגרת הליך גישור, בפניו הוצג חומר הראיות ולאורו הציע השופט המגשר את העונש לו הסכימו הצדדים במסגרת ההסדר. כאשר הפרקליטות עמדה על כך, שהנאשם יורשע בעבירת הרצח, ירצה עונש מאסר משמעותי ומרתיע וישלם פיצוי כספי גבוה למשפחת המנוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט כיבד כאמור בדעת רוב את הסדר הטיעון. בגזר הדין ציין אב"ד כב' השופט יוסי טופף, כי אין מדובר בעונש החורג באופן קיצוני ממקרים אחרים שדנו בעבירה של רצח באדישות. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
ארכיון. צילום: זק"א תל אביב

Back to top button