מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש עיריית שדרות: הפעם הזו מנצחים, לא מתדרכים ולא מתבלבלים

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי פגש הערב (שלישי) את יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהגיע לעיר והודה לו על תמיכתו בדרישה להשמדת החמאס. "תודה על היותך איתנו ולצידנו בהתמודדותנו עם שלל אתגרים ועם דרישתנו להשמדת החמאס. ברכות על תגובה הולמת ביו"ש באמצעות הקמת ישובים. ככה מנצחים", אמר לשר.

בהמשך דבריו, ראש העיר השמיע ביקורת כלפי ההתבטאויות השונות מפי בכירים במערכת הביטחון בדבר סיום שלב הלחימה העצים. "שמעתי את כל התדרוכים של הגנרלים שהתעייפו ומדברים על סיום השלב העצים בלחימה. אז לכם גנרלים עייפים אני אומר – בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן. שגם כשכואבים וסובלים נמצאים כאן כי הם נחושים. נחושים לחיות בביטחון. הביטחון לא יושג בתדרוכים כי אם בהשמדה, במחיקת החמאס ובמחיקת סינואר. אסור שיצא חי מהמערכה הזו. אני מתחנן בפניכם גנרלים, אזרו כוח", אמר דוידי.

בסיום דבריו פנה לממשלה וראש הממשלה בדרישה להכריע את החמאס: "ראש הממשלה, אמרתי לך מספר ימים לאחר ה-7.10 כי ההיסטוריה תשפוט אותך ואני אומר זאת שוב. הפגן עוצמה, מנהיגות ואמונה. אנו רוצים את החטופים בבית ומתפללים לשובם. אנו כואבים את הנופלים, מנחמים את המשפחות ובכל מקום שומעים את הדרישה – הפעם הזו מנצחים. לא מגמגמים, לא מתדרכים ולא מתבלבלים. הפעם הזו מנצחים ומשמידים! בשביל מדינת ישראל בשביל תושבי הצפון ויהודה ושומרון וכל אזרחי ישראל שרוצים לחיות בשלום וביטחון, במדינה שלנו, בעם שלנו, גם מותר בקדוש ברוך הוא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש עיריית שדרות אלון דוידי - שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות עיריית שדרות

Back to top button