מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: גרם למותם של שני פועלים תוך נהיגה ברשלנות

פרקליטות המדינה הגישה שלשום (שני) לבית המשפט לתעבורה מרכז, כתב אישום כנגד אביב חסון (23) מכפר יונה בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של דניס שבצ'וב ומוחמד עזאם, לאחר שסטה מנתיבו ופגע בשניים שעה שעסקו בעבודות לפינוי פסולת בכביש 1. באפריל האחרון בשעות ערב התקיימה הפגנה בכביש 1, בסיומה נותרה פסולת על הכביש. חסון נאשם בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובנהיגה רשלנית אשר גרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם חבלה של ממש וניזוק רכוש.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יהונתן הירש מפרקליטות מחוז מרכז, באזור הוצב תמרור מואר ומהבהב המצביע על עבודות בכביש, בסמוך אליו עמדה שורת רכבים, בהם גם ניידת משטרה עם אורות מהבהבים ומשאית, אשר חנו במלואם בשולי הכביש, מימין לקו הצהוב. מתנדב המשטרה דניס שבצוב, מחוץ לניידת ובצמוד אליה, ואילו מוחמד עזאם ופועל נוסף עמדו אותה העת צמוד למשאית במטרה לפנות את הפסולת.

חסון, אשר נהג ברכבו כאשר תנאי הדרך תקינים וללא כל הגבלה בראות, התקרב בנסיעה עם רכבו למקום האירוע, וללא כל סיבה נראית לעין – החל בסטייה מתונה לימין, כשהוא חולף על פני עגלת החץ, חוצה את הסימון הצהוב, נכנס לשול ימין ופוגע עם חזית הרכב בניידת ובשבצ'וב שעמד לצידה. הנאשם המשיך בנסיעה רציפה על השול ופגע גם בעזאם ובפועל הנוסף, עד שרכבו התהפך ונעצר. כתוצאה מהתאונה, נהרגו שבצ'וב ועזאם, ואילו הפועל הנוסף נפגע באופן קשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
עבודות בכביש
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button