חדשות הארץמבזקים

"טראמפ – ידיד אמת של ישראל": הקמפיין הישראלי של הנשיא לשעבר

מספר חודשים לפני מועדה הסופי של הבחירות לנשיאות ארה״ב 2024, המפלגה הרפובליקנית בישראל, משיקה את קמפיין הריצה לנשיאות של מועמד המפלגה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. הסלוגן המוביל בקמפיין יהיה ״טראמפ – ידיד אמת של ישראל״ אשר עוצב בצבעי לוגו קמפיין הבחירות האמריקני. זאת, על רקע הביקורת ההולכת וגוברת בקרב ציבור בוחרי המפלגה כנגד מדיניות הנשיא הדמוקרטי ביידן כלפי ישראל והמלחמה בארגון הטרור חמאס.

המטרה: לגייס את 500 אלף הישראלים בעלי זכות ההצבעה בבחירות לנשיאות ארה״ב; 85% מהם מזוהים עם הרפובליקנים • יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל: ״לאחר שממשל ביידן הפקיר את ישראל מול החמאס, הגיע הזמן להחזיר לבית הלבן את הנשיא טראמפ – ידידה הגדול ביותר של ישראל״

לוגו הקמפיין 2024
לוגו הקמפיין 2024

כיום ישנם כ-500,000 אזרחים אמריקנים בעלי זכות הצבעה בישראל, אשר כ-85% מתוכם מזוהים עם המפלגה הרפובליקנית ובכוחם להשפיע על קולות האלקטורים במדינות ה-״מתנדנדות״, ואף למעשה להכריע את הבחירות בארה"ב. צוות הקמפיין הישראלי בראשות עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, יורכב מאריאל סנדר מנהל מטה הבחירות, היועצת האסטרטגית דנה מזרחי, יועץ התקשורת אור עמיאור, רוני ארזי מנכ״ל חברת "משרוקית" דיגיטל וירח טוקר יועץ לענייני חרדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פעילות קמפיין 2020
פעילות קמפיין 2020

בבחירות הקודמות לנשיאות בשנת 2020, אחוז ההצבעה של האזרחים האמריקנים בישראל עמד על 25%, כאשר המפלגה הרפובליקנית הציבה לעצמה יעד להגיע הפעם ל-60% הצבעה בישראל. בעוד כשבועיים ישתתפו ראשי המפלגה בישראל בועידת המפלגה הרפובליקנית בארה״ב בכדי לאשרר את מועמדותו של טראמפ ולבחירת סגן הנשיא המיועד. כמו כן, מציינים במטה המפלגה כי ההרשמה להצבעה בבחירות כבר החלה בכל מדינות ארה״ב, וכי הם קוראים לכלל המצביעים הפוטנציאליים להירשם כבר עכשיו, על מנת לממש את זכותם במועד הבחירה.

יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל אמר כי "המונח "ידידות שלא ניתנת לשבירה", הגיע למבחן דווקא בממשל דמוקרטי, כעת, בזמן המלחמה. לצערנו הרב, התוצאה היא כשלון. ארה"ב תחת ממשל ביידן, בחרה לתעדף את קולות הפרו פלסטינים והפקירה את מדינת ישראל ובטחונה. מדינת ישראל זקוקה היום יותר מתמיד לידיד אמת שניתן להישען עליו, גם בשעת משבר. המפלגה הרפובליקנית ראתה תמיד את טובתה של ישראל כאינטרס אמריקאי ראשון במעלה וכך יהיה גם בעתיד. כדי שזה יקרה, אנחנו חייבים להירתם לבחירתו של מועמד המפלגה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שעמד לימין ישראל בכל שנות כהונתו כנשיא, והוכיח את מחויבותו כידידה הגדול ביותר של ישראל".

מפגש עם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס לפני שנתיים בירושלים
מפגש עם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס לפני שנתיים בירושלים. צילום: שאולי לנדנר
מפגש עם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס לפני שנתיים בירושלים
מפגש עם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס לפני שנתיים בירושלים. צילום: שאולי לנדנר

Back to top button