בריאותמבזקים

הישג מרשים: רופא ישראלי נבחר לוועדה בינלאומית מובילה

לראשונה נבחר רופא ישראלי לכהן כחבר בוועדה הבינלאומית המובילה לנושא מחלות שפירות וממאירות של הוושט. ד"ר דניאל סולומון, מומחה בכירורגיה של מערכת העיכול העליונה מהמחלקה הכירורגית בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, נבחר לתפקיד היוקרתי בוועדה המקצועית העליונה בתחום מחלות וניתוחי הוושט.

פרופ' קשתן, מנהל המערך הכירורגי בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, ציין: "מדובר בהישג מרשים בכל יום, ובמיוחד בשנה בה מנסים להדיר את הרפואה והרופאים הישראלים. זו הבעת אמון משמעותית ברפואה הישראלית ובמחלקה הכירורגית שלנו, המורכבת מהרופאים הטובים והמוכשרים ביותר, המעניקים את מיטב יכולותיהם וידיעותיהם עבור כלל אזרחי ישראל ובפרט עבור תושבי השפלה הדרומית והפריפריה."

ד"ר דניאל סולומון: "זו הזדמנות מרגשת המכירה בסטנדרטים הגבוהיים של כירורגיה אונקולוגית בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. הצטרפותי מעידה על המחויבות שלנו למצוינות בטיפול במחלות שפירות וממאירות של מערכת העיכול. מחלות הוושט אתגריות במיוחד ודורשת ידע מעמיק ומיומנות כירורגית רבה. הכשרה לניתוחים מסוג זה עוברת דרך לימוד במרכזים המתמחים בטיפול במחלות אלו, השתתפות במספר גבוה של ניתוחים ווביצוע מחקר מדעי בתחום. חברותי בפורום היוקרתי של ה-ISDE מוכיחה שאנו עומדים בשורה אחד עם מרכזים מובילים בינלאומיים. מדובר בהישג מרשים עבור הכירורגיה בפריפריה הישראלית. בבית החולים אסותא אשדוד, אנו מבצעים מספר רב של ניתוחים מורכבים והמחויבות שלנו לטיפול ברמה גבוהה זכתה להכרה מצד הוועדה הבינלאומית של ISDE."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוועדה הבינלאומית למחלות הוושט, שהוקמה לפני 40 שנה על ידי מומחים בתחום מיפן, אירופה וארה"ב, היא הגוף המוביל לרופאים גסטרואנטרולוגים וכירורגים ברחבי העולם בתחום זה. הוועדה אחראית להוצאת קווים מנחים וניירות עמדה, לארגון והשתתפות במחקרים חדשניים ופורצי דרך, וכן להוצאה לפועל של כנסים בינלאומיים. הבחירה בד"ר סלומון מהווה ציון דרך משמעותי ומחזקת את מעמדה של הרפואה הישראלית בזירה הבינלאומית.

אסותא אשדוד
צילום: דוברות בית החולים אסותא באשדוד
ד"ר דניאל סולומון
צילום: דוברות בית החולים אסותא באשדוד
ד"ר דניאל סולומון
צילום: דוברות בית החולים אסותא באשדוד

Back to top button