חדשות הארץמבזקים

פצוע אנוש ופצוע קשה בפיגוע הדקירה, המחבל חוסל

היום (רביעי) בשעה 11:55 התקבלו קריאות במוקד 101 של מד״א על פיגוע דקירה בתוך קניון חוצות כרמיאל. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים.

החובשים והפראמדיקים של מד״א החלו מיד בביצוע פעולות רפואיות ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שני נפגעים בהם: פצוע כבן 20 במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה פצוע נוסף כבן 20 במצב קשה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון ובהכרה מלאה

חובש רפואת חירום במד"א רן מושקוביץ שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למרכז המסחרי המאבטחים הובילו אותי לקומה השנייה. ראיתי 2 פצועים, גברים כבני 20 שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד״א דוד בסודו סיפר: ״הגענו לזירת האירוע וראינו שני פצועים כבני 20 שכובים על הרצפה, אחד מהם היה במצב אנוש עם פצעי דקירה בצוואר והחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך שאנחנו נלחמים על חייו. הפצוע השני היה בהכרה עם דקירות בפלג גופו העליון והוגדר במצב קשה. שני הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה״.

פיגוע דקירה - כרמיאל
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פיגוע דקירה - כרמיאל
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button