מבזקיםמשפטי/פלילי

נתפסו 12 חשודים בשהייה בלתי חוקית, חלקם חשודים בגניבת רכבים

במהלך פעילות מבצעית שהתקיימה אתמול והלילה עצרו שוטרי תחנת לב ות"א צפון 12 חשודים בעבירות של שהייה בלתי חוקית בישראל, חלקם חשודים בגניבת רכבים. נעצר חשוד נוסף מלוד אשר הסיע שישה שוהים בלתי חוקיים ורכבו נתפס לצורך חילוט

שוטרי תחנת ת"א צפון עצרו הלילה תושב חברון,שוהה בלתי חוקי, אשר על פי החשד נהג ברכב גנוב על כביש איילון צפון לאחר שגנב את הרכב מתל אביב. לאחר קבלת דיווח מאיתורן על הגניבה, ערכו השוטרים סריקות והצליחו לעצור את החשוד והוא הועבר לחקירה.

באירוע אחר, לאחר קבלת דיווח מאיתורן על גניבת רכב מצפון ת"א הלילה, ערכו השוטרים סריקות ואיתרו את הרכב והחשודים בגניבה. על פי החשד גנבו שלושה חשודים, תושבי טול כארם, רמאללה וירדן רכב מתל אביב, כשהם שוהים בישראל שלא כחוק. כשהבחינו שניים מהחשודים בשוטרים הם החלו להימלט, אולם השוטרים ביצעו מרדף וסריקות ועצרו את השלושה לחקירה בתחנת ת"א צפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באירוע נוסף צוות שוטרים אופנוענים של תחנת לב עצר חשוד, תושב שטחים ,שעל פי החשד ביצע עבירת תנועה ברחוב מנחם בגין בת"א. על פי החשד מסר החשוד לשוטרים שהוא תושב ירושלים ואין מסמך מזהה ברשותו. השוטרים עיכבו אותו לתחנה שם התברר כי הוא תושב שטחים והחשוד נעצר.
באזור הטיילת, עצרו שוטרי סיור נהג תושב לוד אשר הסיע ברכבו 6 שוהים בלתי חוקיים מרמאללה, השוטרים עצרו את החשודים והמסיע לחקירה ותפסו את הרכב לצורך חילוטו.

שוהה בלתי חוקי
צילום: דוברות המשטרה
רכב גנוב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button