מבזקיםמשפטי/פלילי

צעיר בן 25 ממזרח ירושלים נתפס נוהג בפסילה בפעם השביעית

התביעה המשטרתית הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים בן 25, שנתפס נוהג בפסילה בפעם השביעית. אמש, במהלך פעילות יזומה של שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים סמוך למחסום חיזמא, הבחינו השוטרים בנאשם כשהוא נוהג בפסילה. הנאשם הגיע למחסום והתבקש להזדהות על ידי השוטרים ולוחמי מג"ב. על פי החשד, בשלב זה הנאשם הזדהה כאדם אחר במטרה לחמוק מהדין בהיותו נוהג בפסילה.

הנאשם נעצר על ידי השוטרים ואז התברר כי הינו נוהג ברכב זאת הפעם השביעית תחת פסילה. הוא הועבר לחקירה ובסיומה נכלא וכאמור היום הגישה נגדו יחידת תביעות תעבורה ירושלים, כתב אישום בגין נהיגה בזמן פסילה של בית משפט ונהיגה ברכב ללא ביטוח. בנוסף, הגישה התביעה המשטרתית בקשה למעצרו עד לתום ההליכים ולחילוט רכבו של הנאשם.

במקרה אחר תפסו הבלשים נהג נוסף ( בן 34, תושב מזרח ירושלים) כשהוא נוהג בפסילה ביודעין בפעם השלישית. גם במקרה זה החשוד נעצר והובא לחקירה, כשבסיומה הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר תום הליכים על ידי יחידת תביעות לתעבורה של מחוז ירושלים בגין נהיגה בזמן פסילת בית משפט ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד ימ"ר את"ן ירושלים, רס"מ אלי מטלוב, ציין: "שוטרי ימ"ר את"ן ירושלים פועלים לאורך השנה ביתר-שאת כנגד עבירות התנועה החמורות, וכנגד נהגים רצדוויסטים בפרט, המסכנים באופן ממשי את שלומם ובטיחותם של ציבור משתמשי הדרך באשר הם, תוך לא אחת התעלמות החלטות בית משפט שניתנו בעניינם. שוטרי התנועה במחוז ירושלים, נחושים להמשיך ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, בכדי שנהגים אלו לא יעלו לכביש ויסכנו את משתמשי הדרך, זאת לצד המאבק המתמשך בתאונות הדרכים."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button