חדשות הארץמבזקים

ראש המועצה בבקשה מהציבור: התפללו לרפואתו של הלוחם שנפצע קשה

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פרסם בדף הפייסבוק שלו הבוקר (חמישי), לבקשת משפחת החייל, קריאה דחופה לציבור להתפלל לרפואת הלוחם סמל רועי ששון, תלמיד ישיבת איתמר שנפצע קשה מאוד בעזה ונשקפת סכנה לחייו. דגן: "הוא נלחם בשבילנו כעת הוא צריך אותנו. עוצרים 5 דקות ומתפללים לרפואת רועי חיים בן מירב"

בעקבות מצבו הקשה של תלמיד ישיבת איתמר, סמל רועי ששון, שנפצע קשה ברצועת עזה, קרוא ראש מועצת שומרון יוסי דגן בשם המשפחה והישיבה להתפלל לרפואתו של רועי. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק ציין דגן כי רועי נמצא במצב של סכנת חיים, וכעת הוא צריך את התפילות של עם ישראל לרפואתו.

בפוסט שפרסם דגן בעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "ב-7.10 סמל רועי ששון, תלמיד ישיבת ההסדר איתמר שבשומרון, היה בביתו שבאופקים. מיד כשהחלו היריות ברחוב, הוא לקח את נשקו האישי ובמשך שעות נלחם במחבלים, הציל חיים וחילץ עשרות (!) תחת אש. מיד לאחר מכן הצטרף ליחידתו – ומאז הוא נילחם ברציפות בתוך רצועת עזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כותב דגן, כי חבריו מספרים: "רועי הוא בחור מלא לב ונשמה, מקרין אהבה ועם ידי זהב. כשלוחמי ההנדסה היו תקועים עם הנמרים, הוא יוצא מהטנק, אומר להם לנוח, פורס זחל ומתקן בזריזות את התקלה. פעם אחרי פעם, רועי היה שם תמיד, עוזר לכולם, גם לאלו שלא מהיחידה שלו".

"השבוע הוא נפצע באורח קשה מאוד מרסיסי פצצת מרגמה בראשו, והוא בסכנת חיים. לבקשת אימו מירב ששון וראש ישיבת איתמר, אני מבקש ממשפחת השומרון ומכל עם ישראל להקדיש עכשיו כמה דקות, לתת צדקה ולהתפלל לרפואת הלוחם הגיבור סמל רועי חיים בן מירב בתוך שאר פצועי ישראל. הוא נילחם בשבילנו – עכשיו הוא צריך אותנו!", הוסיף דגן.

רועי חיים בן מירב
התפללו לרפואתו – רועי חיים בן מירב. קרדיט: באדיבות המשפחה.

Back to top button