מבזקים

שקמה ברסלר: הכהניסטים רוצים מלחמת גוג ומגוג ונתניהו מגיש להם אותה

אלפים צעדו הערב (חמישי) אל מעונו של ראש הממשלה בירושלים, במחאה על התנהלות הממשלה וקריאה לבחירות עכשיו. מכוח קלפן נמסר: "ההפקרות בצפון והניסיונות לטרפד את עסקת החטופים מדגישים את הצורך בבחירת הנהגה חדשה למדינת ישראל. מעל לשני שליש מהישראלים רוצים שראש הממשלה יפרוש מהחיים הציבוריים – העם איבד אמון בממשלה ובעומד בראשה שהביאו לאסון הגדול בתולדות המדינה."

עוד הוסיף, דובר כוח קפלן: "נתניהו הוא מר הפקרה. ההפגנות מולו הן המפתח להדחתו מהחיים הציבוריים והצלת ישראל מהסכנה שבהמשך שלטונו. לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה כל עוד נתניהו בשלטון. נפגין מולו עד שיפול!"

פרופ' שקמה ברסלר נאמה בכיכר פריז ואמרה: "120 אחים ואחיות שלנו ילדים נשים וטף נמצאים בידי חיות אדם. עסקה מונחת על השולחן והחשש של סמוטריץ׳ – לא שהעסקה תתפספס אלא שסינוואר יקבל את העסקה. הקנאים הבדלנים מקדמים בכוונת מכוון מלחמה, והאיש שזה ביתו מפחד לגורלו האישי מטרפד את העסקה בשם ״גורם בטחוני״. הכהניסטים הבדלנים רוצים מלחמת גוג ומגוג ונתניהו מגיש להם אותה. והחטופים? והחיילים? הם מגש הכסף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה ברסלר: "הימים האחרונים הם חזרה להסתה הנוראה והשנאה שהביאו לאסון, דבריו של דודי אמסלם היום גם עליי הם חרפה, המתקפה שלו ושל שרים על היועצת המשפטית לממשלה הם ניסיון להרוס את ישראל. אנחנו חייבים להתייצב לשמירה על שומרי הסף – כי אחרי הסף – מחכה לנו סיוט."

ברסלר הוסיפה: "אנחנו פה כי וועדת חקירה ממלכתית קבעה שנתניהו פוגע בביטחון המדינה. אנחנו פה כי שר הביטחון ושני חברי קבינט שהוא מינה קבעו שנתניהו פוגע בביטחון המדינה. אנחנו פה כי אדם שפוגע בביטחון המדינה מובל על ידי כהניסטים קנאים ובדלנים לאומנים והוא מאפשר להם להוביל אותנו לאבדון. אנחנו פה כי כבר הוכחנו שציבור גדול המאמין בכל ליבו בערכיו ובצדקת הדרך יכול לשנות את הכיוון אליו הולכת המדינה גם בניגוד לעמדת הממשלה."

צילום: כוח קפלן
הפגנה- מחאה נגד ראש הממשלה - ירושלים
צילום: כוח קפלן
צילום: כוח קפלן

Back to top button