מבזקיםפוליטי / מדיני

פורום תקווה: לא עודכנו במתווה העסקה, דורשים פגישה עם נתניהו

פורום תקווה של משפחות החטופים, דורש לקיים באופן מיידי פגישה עם ראש הממשלה כדי להבין את מתווה העסקה המתגבשת עם החמאס. בפורום ציינו שהם כלל לא מעודכנים בפרטי העסקה ומתחו ביקורת על כך ישראל לא דורשת לקבל את השמות של החטופים החיים.

כך נכתב בהודעה מטעם הפורום: "אנחנו, הורים לחטופים ובני משפחותיהם, לא קיבלנו עד כה שום מידע לגבי העסקה שמדינת ישראל כבר מתדיינת במשא ומתן עם האויב. מהדיווחים שאנחנו מקבלים אנחנו למדים שמתווה העסקה הזו תהרוג את החטופים שנותרו בחיים שלא ישוחררו בפעימה הראשונה. מדינת ישראל אפילו לא דואגת לקבל את רשימת השמות של החטופים החיים ואלו שלא בין החיים. אנחנו דורשים פגישה באופן מיידי עם ראש הממשלה כדי להבין מה מתווה העסקה, והאם יפקירו שוב את הילדים שלנו שבעזה, ולמעשה גוזרים עליהם גזר דין מוות."

משפחות החטופים אומרות כי הדיבורים הלהוטים כעת על עסקה "רק מקשיחים את דרישות האויב וגורמים לו לחשוב שעוד רגע הוא יוכל לנצח ו'לזכות' בשיחרורם של אלפי מחבלים נאצים שרצחו שרפו ואנסו את הילדים וההורים של כולנו. ככה לא מנהלים משא ומתן לרכישת רכב, בטח שלא לשחרור חטופים מידי האויב, שיחרור החטופים צריך להיות רק מתוך עוצמה, תוך כדי רמיסתו ושהוא ישלם את המחיר לא אנחנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משפחות הפורום ביקשו להודות לחיילים במילואים ובסדיר, "אנחנו יודעים שהם עושים הכל כדי לשחרר את היקירים שלנו מידי האויב האכזר, חלק מהחיילים האלו משלמים בחייהם שלהם כדי לשחרר את החטופים, זו ערבות הדדית, כשעם ישראל מאוחד אף אחד לא יכול עלינו."

פורום תקווה - משפחות חטופים
צילום: פורום תקווה משפחות חטופים

Back to top button