מבזקיםספורט

אלוף מראשל"צ ואלופה מדימונה – אלה זוכי אליפות ישראל בטניס שולחן

אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן הגיעה היום (שישי) לסיומה לעיני אלפי צופים נלהבים. השנה נפתחה התחרות במתכונת מיוחדת, על שמו של חלל צה״ל, שחקן טניס שולחן, רס״ל בן זוסמן ז״ל שנפל במלחמת ׳חרבות ברזל׳ בקרבות בעזה.

את אירוע הגמר פתח טקס מרגש לזכרו של בן ושחקני טניס שולחן נוספים שנפלו במלחמת ׳חרבות ברזל׳- רס״ן רועי מלדסי וסמל שי מיכאלי ז״ל בהשתתפות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, יו״ר איגוד טניס שולחן בישראל, לירון כרמל, משפחות החללים ודבר נשיא המדינה, יצחק הרצוג.

אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר

איגוד טניס השולחן בישראל יזם את האליפות בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, טוטו WINNER, עריית ירושלים, חברת אריאל, הרל״י (הרשות לפיתוח ירושלים), הקרן לירושלים וקבוצת קומטק האמונה על הפקת האליפות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באליפות השנה נרשם שיא של מספר משתתפים, כ-760 שחקנים ושחקניות מכל הגילאים והקטגוריות, לגברים ונשים מגיל 9 ועוד 80.
אלוף ישראל בטניס שולחן גברים א׳: נתנאל אברמוב מבית״ר ראשון לציון.
אלופת ישראל בטניס שולחן נשים א׳: אלינור דבידוב מהפועל דימונה.

אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר
אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר
אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "אני מברך אותכם על פתיחת אירועי הגמר של אליפות ישראל בטניס שולחן אשר מוקדשת השנה בכאב רב אך גם בגאווה גדולה לזכרו של גיבור ישראל רס״ל בן זוסמן ז״ל. טניס שולחן לא רק דורש משמעת פיזית ומנטלית, דבקות במטרה ושאיפה למצוינות אלא גם מעודד לתחרות בריאה מתוך רוח ספורטיבית, חברות וכבוד הדדי. מקווה שנזכה לימים טובים ושמחים יותר ומתפלל להצלחתם ושלומם של חיילינו הנלחמים בחירוף נפש ולשובם המיידי של אחיותינו ואחינו הנתונים בצרה ובשביה״

לירון כרמל, יו״ר איגוד טניס שולחן בישראל: "השנה קיימנו את האליפות הגדולה ביותר עם שיא של משתתפים, נשים וגברים וקטגוריות מכל הגילאים. הייתה לנו הזכות לקרוא לאליפות על שם בן זוסמן ז״ל, גיבור ישראל שנפל בלחימה בעזה. שמחתי לראות שהגיעו השנה אלפי צופים נלהבים מכל קשתות האוכלוסייה ומקווה לראות אותם שנה הבאה איתנו כמתחרים. אני רוצה להודות למשפחת זוסמן על הסיוע, קבוצת קומטק וכמובן לצוות האיגוד בראשות המנכ״לית, קרן פלג נוימן על העבודה הרבה והאליפות האיכותית והמושקעת."

ראש העיר ירושלים, משה ליאון שבמהלך דבריו הודיע כי גם בשנה הבאה תתקיים אליפות ישראל בטניס שולחן בירושלים, הוסיף: ״כל מי שהכיר את בן זוסמן ז"ל, ידע על אהבתו הרבה לטניס-שולחן, ענף בו בלט בזכות כישרונו הרב, ורשם הישגים יפים. אליפות ישראל, המתקיימת השנה בירושלים לזכרו של בן, היא הדרך הטובה ביותר לזכור את האדם, הספורטאי והלוחם שהיה, ירושלמי בכל נימי נפשו. אנו נעשה ככל יכולתנו, על מנת שהענף שמקדם ערכים רבים, בהם נחישות, התמדה, משמעת עצמית, כבוד ליריב וחתירה למצוינות – יזכה למשכן קבע בירושלים. כולנו נושאים תפילה לשלום החיילים, לרפואת הפצועים, ולהשבת כל החטופים לחיק משפחותיהם במהרה. אחתום בדבריה של שרית, אימו של בן ז״ל: ״לסיפור שלנו יהיה סוף טוב, כי אין לנו ברירה אחרת. אנחנו ננצח.״

מנכ״ל הטוטו, מאיר ברדוגו: ״אליפות ישראל בטניס שולחן עמדה השנה בסימן הצדעה והוקרה לבן זוסמן ז"ל שנפל בקרב ברצועת עזה בעת שירות מילואים. לבן היתה אהבה גדולה לספורט והוא נחשב לשחקן כישרוני מאוד בטניס שולחן. ההשתתפות באליפות השנה היא הדרך של כולנו להמשיך את המורשת של בן ז"ל ולהוקיר לו תודה".

אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר
אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן
צילום: שאולי לנדנר

Back to top button