חדשות הארץמבזקים

הפגנות וצעדות ברחבי הארץ: ארגוני המחאה יוצאים מחר ל"יום ההתנגדות"

ארגוני המחאה מודיעים כי מחר (ראשון, 7.7) יקיימו "יום התנגדות אזרחית בלתי-אלימה". היום משתתפים ביותר מ-70 מוקדים וצעדות, ומשם ממשיכים ליום ההתנגדות מחר.

רן הר-נבו מייסד צוות התוכן "יאללה תקווה" ציין כי תתקיים פעילות לאורך כל היום ובכל הארץ.

בוקר: 6:00 תתקיים פעילות מיוחדת באור הנר לציון 9 חודשים לטבח ה-7 באוקטובר.
8:00-10:00 מחאת הכיכרות. מה זה אומר? נוסעים לאט סביב הכיכרות: חיפה, ערד, מצפה רמן, ירושלים, כרמיאל, חולון, הרצליה, הוד השרון, קדימה צורן, כרמיאל ועוד.
7:00-10:00 הפגנות וצעדות בצמתים מרכזיים: לדוגמא – מול הבית של ארנון בר דוד בקרית אונו (8:30), צומת בילו, צומת כרכור, צומת שילת, תחנה מרכזית גדרה, צומת הרצליה-רעננה כביש 531, צומת ראשונים, באר שבע משכן אומנויות ועוד.
9:30-10:00 שיירות: בין השאר בכביש 6 מחלף אייל, כביש 4 בצרה, כביש 2 סינמה סיטי, אילת בפאר הטרמינל, יטבתה ועוד.
צהריים: 12:00 צמתים: חיפה צומת מת״ם וצומת קפלן.
אחר הצהריים: 15:30 – 17:30 שיירות, צעדות והפגנות: רחובות, תל אביב (בחניון הספורטק ב 15:30 נפגשים לקשט את הרכבים. סיום בחניון גולדה ב 18:30), כרכור (שרשרת אנושית) ועוד.
ערב: הפגנות 18:00- הלילה – ירושלים גן סאקר ליד גן סיפור (18:30 הפגנה וצעדה 20:00), תל אביב (19:00 הפגנה בשער בגין, 20:00 צעדה), אצל דלל בנווה איתמר (מתכננים אוהלים אל תוך הלילה), צומת כרכור, מסמיה, מושב אורות, צומת צמח, מודיעין ועוד.
בנוסף יתקיימו אירועים נוספים במהלך היום, בין השאר במיקוד הח״כים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעמוד הטוויטר שלו כתב הר-נבו: "היום, לפני 18 חודש בדיוק, הודיע יריב לוין על המסע המופרע לדריסת הדמוקרטיה הישראלית. מחר, ה-7.7, ימלאו 9 חודשים ליום השחור בתולדות המדינה. עם כל הצער והחורבן, האופוזיציה בישראל בתפקוד חלקי בלבד. מוסד הנשיאות מת, אין שם אף אחד. המגזר העסקי, איגודי העובדים, יודעים שמדינת ישראל דוהרת לתהום ומתקשים לעשות מעשה. הם יצטרפו רק כשהמאסות יגידו את דברן. כמו בסרביה, ארמניה, רומניה, אפילו מצריים, את הממשלה הזאת ניאלץ להפיל בעצמנו. מידיעה: בסוף כולם יצטרפו."

"מחר אנחנו יוצאים למסע שבסופו יצאו מיליון איש לרחובות כדי לעצור את המדינה ולקבל את המנדט חזרה לעם. האורך שלו תלוי רק בנו. הייאוש קיים. בכל מקום. אי אפשר לא להבין אותו. אבל אין קיצורי דרך. אנחנו. כולנו. נצטרך לקום, לנער את הייאוש מהבגדים ולהתחיל במסע ארוך של תקווה. ניפגש ברחובות", כתב.

בפייסבוק שלו הוסיף הר-נבו: "העסקה על השולחן, הם הסכימו, נחזיר את כל ה 120, נחליף את השלטון ואמון העם, נחזיר את השקט לדרום והצפון! נתחיל במלאכת השיקום והריפוי, רק אחרי שממשלת הפשע וההסתה, האשמים והאחראיים, יילכו הביתה! נתראה, הערב, אני אהייה בנס ציונה, ואז בקפלן, ואז צעדות, הסתדרות.. ומחר, בכל היום, כיכרות, ומחאות. זה הזמן למשוך עוד אנשים".

4 תגובות

  1. הם חלאות פוגעים בכל אזרחיי המדינה.כולל בכוחות הביטחון.והחירום.יאלה להכניס לכלא הגיע הזמן לטפל בשמאלנים האלה פעם אחת ולתמיד….חושבים המדינה של אבא שלהם

Back to top button