מבזקיםפוליטי / מדיני

טלי גוטליב: הפרקליטות רודפת את הימין ורוצה את נתניהו בנבצרות

בהמשך להודעה מטעם הפרקליטות מוקדם יותר היום (ראשון), על דחיית בקשתו של ראש הממשלה נתניהו לדחות את שלב ההגנה במשפטו ב-8 חודשים, ח"כ טלי גוטליב כתבה ב-X: "הפרקליטות הבכירה רדפה את אנשי הימין על דרך הגשת כתב אישום נגד נתניהו בעבירת שוחד. תיק השוחד הופרך ונקבר. אז כצפוי, הפרקליטות חייבת כותרות."

לטענת גוטליב: "בניסיון שוב לרדוף את הימין שמחזיק מעמד בעוצמה מול כל הרפש, הפרקליטות מתנגדת לדחיית עדות נתניהו ומדגישה שאם ניהול משפטו יופרע בשל היותו ראש ראש ממשלה, שיודיע על כך ברורות. הפרקליטות הבכירה רוצה את נתניהו בנבצרות. הרדיפה של פקידי השלטון את ממשלת הימין נמאסה עלי. ועכשיו נזכיר לפרקליטות. על אפכם וחמתכם עדות נתניהו תידחה. למה? כובע! יש לנתניהו טענת ״אין להשיב לאשמה״, טענה כבדת משקל שדורשת היערכות וזמן רב לקבלת החלטה בהתייחס לראיות."

גוטליב מוסיפה: "בא לי לומר נה נה בננה. אך אומר ברצינות מוחלטת. אנשי הפרקליטות הבכירה חסרי היושר וחסרי המקצועיות הגישו כתב אישום ללא בחינת חומרי ראיות מזכים ותוך הסתרה מכוונת שלהם. יום יבוא ופסק הדין יבוא אתכם חשבון. עד אז שחררו אותנו מהכותרות הנואשות שלכם. אתם תמיד יכולים לרדוף חיילים ואזרחים שחיסלו מחבלים באומץ ולקרוא להם רוצחים…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ועדת החוץ והביטחון - ח"כ טלי גוטליב
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button