טכנולוגיהמבזקים

בעזרת טכנולוגיית AI: פרויקט ההסברה המצמרר בשיתוף שורדי השבי

ברקע עסקת החטופים המתגבשת, מושק היום (ראשון) ברחבי העולם פרויקט 'Remember' שנועד לזעזע את מנהיגי ואזרחי העולם ובכך ללחוץ לקידום עסקת חטופים.

הפרויקט, שנוצר כולו בטכנולוגיית AI, מדמה בצורה ויזואלית ומוחשית את העדויות הקשות והמזעזעות של שורדות ושורדי השבי ששוחררו משבי החמאס ונוצר מתוך ההבנה שההסברה נחוצה מאי פעם – בעת התנעה מחודשת של שיחות המו"מ לשחרור החטופות והחטופים. במסגרת השקת הפרויקט, מצ"ב שתי עדויות של שורדי שבי: אלה אליקים בת ה- 8 ואיתן יהלומי בן ה- 12.

לאורך תקופת המו"מ, מידי מספר ימים יפורסם סרטון מזעזע נוסף אשר יזעק את זעקת החטופים הנמקים במנהרות החמאס ואינם יכולים לזעוק. כמו כן, כלל הסרטונים שיפורסמו, ישמרו בארכיון מיוחד באתר אינטרנט שהוקם לטובת הפרויקט וכתובתו תפורסם בקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוצר הפרויקט עופר רוזנבאום, בעלים קבוצת רוזנבאום תקשורת: "הגענו לרגע האמת – הרגע שבו יוכרע גורלם של החטופות והחטופים הנמקים במנהרות החמאס. חיים או מוות. פרויקט 'Remember' שנעשה בשיתוף שורדות ושורדי השבי, מושק דווקא היום כדי להעביר מסר חד וברור לכל מנהגי העולם, כולל המנהיגים שלנו בישראל, מה המשמעות של קריסת המו"מ. אנחנו מודים לשורדות ושורדי השבי על התגייסותם למרות הקשיים בכדי להשיב לישראל את אלו שנותרו מאחור."

צילום: פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת
צילום: פרויקט 'Remember', קבוצת רוזנבאום תקשורת

Back to top button