מבזקיםתנועה ותחבורה

מירי רגב בחיפה: משרד התחבורה תומך בביטול האגרות במנהרות הכרמל

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, השתתפה היום (שני) בישיבת עבודה מקצועית שנערכה בעיריית חיפה עם ראש העירייה, יונה יהב, במטרה לקדם שורה של פרויקטים תחבורתיים בעיר.

בישיבה, שהתקיימה בהשתתפות ח"כ אריאל קלנר, מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, מנכ"לי חברות התשתית של המשרד והצמרת הבכירה של משרד התחבורה, הבהירה השרה רגב כי משרד התחבורה תומך בעמדת העירייה לשיקוע מסילות החוף שיתחברו לציר החוף ולציר מזרחי, כך שבעתיד הם לא יהוו חיץ לחוף הים ויפגעו בטבע, אך לצד זאת הדגישה את חשיבות חישמול המסילות שהיא פרויקט לאומי.

שרת התחבורה סיכמה עם ראש העיר על הקמת פורום עם כלל הגורמים הרלוונטיים בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, במטרה לגבש פתרונות ולהגיע להסכמות עם העירייה בהקדם האפשרי ולקדם את הפרויקט שיחבר את חיפה לדרום ולמרכז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת התחבורה בישרה במהלך הישיבה כי חברת התעופה החדשה "איר חיפה", תחנוך את טיסת הבכורה ב-28 בחודש הנוכחי וצפויה לשרת כ-2 מיליון נוסעים בשנה. השרה רגב הנחתה לקדם פתרונות של תחבורה ציבורית וחניונים בקרבת הנמל לטובת ציבור הנוסעים, שדרוג שדה התעופה והארכת מסלול ההמראה כך שתתאפשר טיסה מחיפה לכל אגן הים התיכון.

בנוסף, הנחתה השרה לקדם פרויקטים מעודדי תחבורה ציבורית ולבחון הקמת קווי מטרונית נוספים בחיפה, שישרתו את תושבי העיר. לאור בקשת ראש העיר, ציינה שרת התחבורה כי היא תומכת בביטול אגרת הנסיעה במנהרות הכרמל בעיר והנחתה את גורמי המקצוע לגבש פניה משותפת למשרד האוצר בנושא.

השרה רגב: "חיפה היא עיר חשובה עם נכסים תחבורתיים ונכסי טבע, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מקדמים אותם בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית. העיר חיפה חייבת ראיה מערכתית שתעניק מענה בשוטף ובחירום תוך מתן דגש על חיבוריות וקישוריות לכל חלקי הארץ. הבאתי לכאן את כל הצוות המקצועי של משרד התחבורה כדי לראות כיצד ניתן לסייע לעיר, חיפה היא יעד אסטרטגי שצריך לשמור עליו".

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "אנחנו מארחים כאן היום את השרה שאנחנו מאוד אוהבים, שמסייעת לעיר עוד מתקופתה כדוברת צה"ל. יש לנו ממשק גדול עם משרד התחבורה שהוא המשרד הכי משפיע בעיר שלנו. אני מודה לשרת התחבורה על הביקור החשוב שיביא שורה של בשורות לטובת תושבי העיר".

ראש עיריית חיפה יונה יהב - השרה מירי רגב
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
ראש עיריית חיפה יונה יהב - השרה מירי רגב
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
ראש עיריית חיפה יונה יהב - השרה מירי רגב
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Back to top button