מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד בן 30 ממזרח ירושלים על תקיפת אשתו וגרימת חבלה חמורה

היום (שני) הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים, כנגד נאשם כבן 30 תושב מזרח ירושלים, שתקף את בת זוגתו באמצעות אגרוף וגרם לה חבלות, ושטף דם בעין שמאל. בתאריך 29.6.24, התקבל במוקד המשטרה דיווח על מקרה אלימות בצפון ירושלים. על פי הדיווח, הנאשם תקף את בת זוגתו לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם, לאחר שסירבה לרדת מהרכב.

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, פתחו בחקירה ועצרו את הנאשם, ומחקירת המקרה עלה כי הנאשם תקף את בת זוגתו באגרוף וגרם לה לחבלות. עוד עלה מהחקירה כי זו לא הפעם הראשונה שהנאשם תוקף את בת זוגתו. לפני שנה התגלע ויכוח בניהם תוך נסיעה משותפת בכביש 1 לכיוון ירושלים וגם אז הכה הנאשם את בת זוגתו, גרם לה חבלות בעין, ושבר לה את הטלפון הנייד שלה, איים עליה ואמר- "באם תעיזי להתקשר לאבא שלי, תעשי את הטעות של החיים שלך".

היום, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. מדוברות המשטרה נמסר" משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות אלימות בקרב בני זוג ובכלל, ותמצה את הדין עם אותם עבריינים אלימים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אלימות - תקיפה - אישה מוכה
אילוסטרציה. צילום: freepik

תגובה אחת

  1. מה עכשיו כל ערבי שירביץ לאשתו תודיעו?!
    זה קורה בממוצע כל 60 שניות 🤣

Back to top button