מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד פעיל לשעבר ב"הבית היהודי" על מסרון מטעה בבחירות

פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בכפר סבא, כתב אישום נגד אריאל סלע, לשעבר אחראי כספים במפלגת "הבית היהודי", אשר במהלך הבחירות לכנסת ה-25, הורה על שליחת מסרון (SMS) מטעה לכמיליון נמענים, במטרה להטות את ההצבעות לטובת מפלגתו.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירי רום ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ביום הבחירות לכנסת ה-25 (1.11.2022), הנאשם, בתפקידו דאז כאמור כאחראי הכספים במפלגת "הבית היהודי" ופעיל במטה המפלגה, הורה לחברת פרסום דיגיטלי המספקת חבילות דיוור, לשלוח מסרון מטעה בזו הלשון: "הגיע זמן בן גביר, צריך ימין חזק. הצבע ב'!!! אנחנו על הגל. כל קול קובע!"

המסרון הציג מצג שווא, לפיו הבוחר מתבקש כביכול להצביע עבור איתמר בן גביר, אך זאת באמצעות האות "ב", שבה סומנה מפלגת הבית היהודי בקלפיות. המסרון נשלח לכמיליון נמענים. על פי כתב האישום, במעשים אלו ניסה סלע להטעות את ציבור הבוחרים ולהטות את ההצבעות לטובת מפלגת הבית היהודי, בה היה פעיל כאמור. כתב האישום מייחס לסלע עבירות של ניסיון לקבלת דבר במרמה, הפרעה לבחירות, פרסום מודעת בחירות ללא שם המתמודד, כינוי הסיעה או שם הסיעה המזמינה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: pixabay

Back to top button