חדשות הארץמבזקים

הנהגת ההורים הארצית: מערכת החינוך יצרה אפליה בין תלמידי ישראל

הנהגת ההורים הארצית פרסמה הודעה רשמית הערב (שלישי) בה היא מאשימה את מערכת החינוך ב"פגיעה אנושה בתלמידי ישראל". לשון ההודעה: היום הוזנו ציוני הבגרות לחלק מתלמידי התיכונים בארץ. היום מערכת החינוך פגעה פגיעה אנושה בשוויון ויצרה אפליה ברורה בין תלמידי ישראל. התלמידים השווים יותר יודעים האם לגשת למועדי ב', יודעים את ציון המגן שלהם, יכולים להגיש מועמדות לתוכניות מיוחדות בצה"ל, או להתמודד לעתודה.

התלמידים השווים פחות אינם זכאים לזכויות הבסיסיות הללו כבוגרי מערכת החינוך בישראל. לאירוע הזה אחראים בצלאל סמוטריץ', רן ארז, יואב קיש, כמו גם חיים ביבס. מתלמידי התיכונים נשללה הזכות הבסיסית לשוויון ולסיום שנת הלימודים בכבוד ולקבל תעודת בגרות אחרי 12 שנים.

על אף מאמצים רבים שנעשו על ידי הנהגת ההורים הארצית לגשר בין הצדדים נראה שהפגיעה בתלמידים הפכה למטרה של כל המעורבים. מטעמים אלו הנהגת ההורים הארצית מושכת את ניסיונותיה לגשר בין הצדדים. אנו לא נהיה עוד כלי בידי אלו השואפים לחרב את החינוך הממלכתי בישראל ותוך כדי כך לחרב את עתידם של ילדינו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנהגת ההורים הארצית תשקול צעדיה ככל שלא יפורסמו ציוני המגן והבגרויות ופתיחת שנת הלימודים תשפ"ה לא תתקיים כסדרה ב-1 בספטמבר. ראשי אוניברסיטאות – אנו קוראים לכם להתחיל ולשקול כיצד יתקבלו אליכם סטודנטים ללא תעודות בגרות.

מבחן - בית ספר - תלמידים - תיכון - בגרות
אילוסטרציה
a href="https://www.freepik.com/photos/classmates">Classmates photo created by tonodiaz – www.freepik.com

Back to top button