מבזקיםתנועה ותחבורה

טסים לחו"ל שימו לב: הכביש לנתב"ג יחסם – מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית

בנמל התעופה בן גוריון יעברו היום (רביעי) כ-58,800 נוסעים ב-359 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-30,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 28,000 נוסעים.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רשות שדות התעופה קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. כמו כן, יש לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. טרם ההגעה לנמל התעופה כדאי לבדוק מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה.

שימו לב: מחר (חמישי, ה-11/07/2024), משעה 22:00 ועד למחרת בשעה 06:00 בבוקר, יחסם כביש 1 לתנועה מכיוון ירושלים לתל אביב ממחלף לוד ועד היציאה מהחניון של הנתיב המהיר לתל אביב (ממזרח למערב) בשל עבודות בכביש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לנוסעים בטיסות הלילה והבוקר המגיעים מכיוון ירושלים הכניסה לנתב"ג תתאפשר דרך כביש 40 בלבד. כמו כן מומלץ להגיע לנתב"ג ברכבת או תחבורה ציבורית. לא תתאפשר יציאה לכיוון תל אביב מכביש מספר 1 – היציאה מכביש 40 בלבד. בנוסף, הגישה לנתב"ג לא תתאפשר דרך כביש מספר 1 מירושלים.

נמל תעופה בן גוריון
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button