מבזקיםצבא וביטחון

גלנט: האפשרויות למבצעי הטבח ב-7 באוקטובר הן בית כלא או בית קברות

שר הביטחון, ח"כ יואב גלנט, ענה על שאילתה של ח"כ עמית הלוי (ליכוד) בנושא "סיכול פעילים שהשתתפו בטבח השבעה באוקטובר", ואמר: "לוחמי צה"ל פועלים במסירות רבה מזה 9 חודשים במלחמה הצודקת ביותר שידענו כל שנות קיומנו. לוחמי צה"ל לחמו בגבורה ובלמו בימים הראשונים והעבירו לאחר מכן את המלחמה לשטח האויב בהתקפה עזה".

גלנט ציין: "אני אומר בצורה הברורה ביותר: מערכת הביטחון כולה נחושה למצות את הדין עם כל אחד ואחד שפעל כנגד אזרחי ישראל. בין אם מדובר במחבל מוצהר ובין אם מדובר באזרח שלקח חלק בפעילות הרצח המתועבת הזו. אנו נמצה את הדין עם כולם, בין אם במעצר ובין אם בחיסול. יש רק שתי אפשרויות לאנשים האלה – בית הכלא או בית הקברות. לא מדובר פה על קרב או מלחמה – מדובר פה על השפל האנושי הגרוע ביותר – הפעולה של חיות האדם האלו, ואנו נמצה עימם את הדין."

עוד אמר גלנט: "הכלל שחל הוא הבא להורגך השקם להורגו. בנושא הזה לא יהיו פשרות. נפעל בהתאם לחוק ולדין, אבל בלי לשכוח מה מוטל עלינו. אין מקלט ואין מקום בטוח למי שלקח חלק בטבח נגד אזרחי ישראל, נביא אותו לדין. הפעולה של צה"ל שהביאה לחיסול כארבעה עשר אלף מחבלים ולמיטוט מסגרות חמאס היא למעשה העדות למה שאני אומר. נתקוף ואנחנו תוקפים מחבלים. הכול ייעשה בהתאם לחוק ובהתאם לצורך המבצעי כאשר המשימה ברורה. בקצה נגיע לכולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר הביטחון - יואב גלנט
צילום: שחר יורמן והמועצה האזורית שומרון

Back to top button