מבזקיםמשפטי/פלילי

למעלה מ- 300 מקרי תקיפה: המנהלת ושתי הסייעות מחולון הורשעו

בית המשפט המחוזי בת"א הרשיע היום (רביעי) את מנהלת גן פרטי "בימבה" בחולון ושתי סייעות בגן, בלמעלה מ- 300 מקרי תקיפה והתעללות בילדי הגן. הנאשמות מלכה מלול, בת 60 מתל אביב, אליזה כהן צמח, בת 45 ונור שילוח, בת 36 מחולון הודו במסגרת הסדר טיעון כי היכו את הפעוטות באופן עקבי ושיטתי, על בסיס יומיומי, תוך ניצול יחסי התלות של הפעוטות בהן.

הנאשמות הורשעו בביצוע עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע, תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה של ממש, ועוד. כתב האישום המתוקן שהגיש עו"ד יהונתן טל מפרקליטות מחוז ת"א, מגולל מסכת התעללות ותקיפה ממושכת בילדים קטנים חסרי ישע בין הגילאים שלושה חודשים ועד כשלוש שנים.

בהתאם לכתב האישום, במהלך שנת 2022, בהזדמנויות רבות ובתדירות יומיומית, תקפו שלוש הנאשמות את הפעוטות, בכך שמשכו אותם בידיהם וברגליהם, גררו אותם, הטיחו בחוזקה על מזרנים או על כיסאות, השליכו אותם ובעטו בהם. על רקע מעשיהן של הנאשמות, סבלו הפעוטות מהפרעות התנהגות שונות ובפרט הפרעות שינה, הפרעות אכילה, התקפי זעם והתפרצויות אלימות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת ההסדר, אין הסכמה לעניין העונש והפרקליטות תעתור להשית על הנאשמות עונש משמעותי ומרתיע. הסדר הטיעון נערך לאחר שהמשפחות עודכנו בדבר ההסדר המתגבש, לאחר הליך גישור ארוך ובהמלצת השופט המגשר. כזכור, בית המשפט נעתר לבקשת הפרקליטות והורה על סגירת הגן ועל איסור עיסוק של הנאשמות הקשור לטיפול בילדים.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button