מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו לשליחי חב״ד: ״אל תתקפלו, אל תירתעו, אל תיכנעו״

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם שליחי חב״ד מהארץ ומהעולם לציון 30 שנים לפטירתו של הרבי מליובאוויטש, במשרד ראש הממשלה בירושלים. בפגישה השתתפו מזכיר הממשלה יוסי פוקס, מנכ״ל חב״ד בקמפוס העולמי הרב אבי וינשטיין, מנכ״ל חב״ד בקמפוס ישראל הרב משה שילת ושליח חב״ד בקמפוס הרווארד הרב הרשי זרחי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אממר לשליחי חב״ד: ״ראיתי את הרבי בפעם הראשונה בשמחת תורה לפני 42 שנים. הוא אמר לי שלושה דברים: אהבת ישראל, הגנה על ארץ ישראל ומלחמה בשקרים. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקב״ה מצילנו מידם – אבל עלינו לעזור לקב״ה.״

״אנחנו צריכים לפעול באופן אקטיבי נגד אלה שרוצים להשמידנו. אנחנו נלחמים חזרה בעזה, נלחמים חזרה בלבנון, נלחמים חזרה בחלקים אחרים של המזרח התיכון. אבל עלינו להילחם גם על דעת הקהל, על הצדק ועל הסולידריות בינינו, הסולידריות בקרב העם שלנו שנמצא במאבק.״ הוסיף נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי ״אנחנו יכולים לנצח במלחמה הזו. למעשה, אנחנו כבר מנצחים בה. אנחנו מכים את אויבינו באמצעות הכח והאומץ הבלתי-רגיל של חיילינו. הם גיבורים אדירים, אין ספק. אבל עלינו גם לנצח במלחמה בעולם – ככל שננצח את המלחמה מהר יותר, כך נוכל להילחם בהשמצות נגדנו, וזה משהו שנעשה.״

״המסר החשוב ביותר שיש לי עבורכם: אל תתקפלו, אל תירתעו, אל תיכנעו, לא לשקרים האנטישמיים האלה, לא לפחד, לא לאיומים. אתם השגרירים שלנו ברוחו של הרבי. זה מה שהרבי אמר לי: ׳אתה תהיה השגריר של העם היהודי באולם החושך׳, כפי שהוא כינה את האו"ם. הוא אמר: ׳הדלק נר של אמת, ועמוד בגאון נגד אויבינו ולמען העם שלנו והארץ שלנו׳״, אמר.

לסיום הוסיף: ״זה אותו המסר, הוא לא השתנה, הוא רק הפך להכרחי יותר, חשוב יותר וקריטי יותר מאשר בכל זמן אחר בימי חייכם. העבירו את המסר הזה לעם שלנו. העבירו את המסר הזה של האמת לעולם״.

בנימין נתניהו - שליחי חב״ד
צילום: קובי גדעון / לע״מ
בנימין נתניהו - שליחי חב״ד
צילום: קובי גדעון / לע״מ
בנימין נתניהו - שליחי חב״ד
צילום: קובי גדעון / לע״מ
בנימין נתניהו - שליחי חב״ד
צילום: קובי גדעון / לע״מ

Back to top button