מבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח רצח המאבטח מטייבה, הצהרת תובע הוגשה נגד שלושת החשודים

ימ"ר מרכז פתחה בחקירה מואצת באפריל 2023 בעקבות רצח אדיר גאנם, בעת שהיה בתפקיד כמאבטח של ראש עיריית טייבה, כאשר על פי החשד שניים מהחשודים במעורבות, תושבי העיר, ברחו לשטחי איו"ש במטרה להימלט מהדין.

עם התפתחות החקירה, בשת"פ גופי בטחון ויחידות נוספות, הצליחה ימ"ר מרכז לחשוף את זהות החשודים, תוך ניסיון לאתרם במהלך שהייתם בבריחה ובתנועה כל העת בשטחים ולפני כשבועיים, בפעילות מבצעית ממוקדת, לוחמי הגדעונים, יחידה 33 בלהב 433 עצרו את השניים, שהועברו לחקירה במשרדי הימ"ר. בלשי הימ"ר עצרו חשוד שלישי במעורבות במעשה, אף הוא תושב טייבה, שבעת האירוע היה קטין.

מפרטי החקירה עולה כי שני חשודים הגיעו לזירת האירוע ברכבו של החשוד השלישי, אשר נשא לוחיות זיהוי גנובות. הרכב נעצר סמוך לבית ראש העיר וכאשר הקורבן, אדיר גאנם ניגש אליהם, פתחו על פי החשד בירי לעברו מטווח מזערי. הקורבן הצליח לסגת אולם אחד המעורבים יצא מהרכב וניגש אליו ואילו המעורב השני, שיצא אף הוא מהרכב, גנב את אקדחו של הקורבן. הקורבן פונה מהזירה לקבלת טיפול רפואי ובהמשך נפטר מפצעיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, שיבח את הימ"ר המחוזי והשת"פ המקצועי עם יחידות נוספות והדגיש כי ההישג המקצועי הינו תולדה של חקירה נחושה לאורך זמן ויכולות מבצעיות, חקירתיות וטכנולוגיות המדגישות כי ידה הארוכה של משטרת ישראל מגיעה בזמן הנכון לכל מקום כדי לכלוא אחר סורג ובריח את החשודים לשם מיצוי מלוא חומרת הדין.

זירת רצח
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button