צרכנות

מציאת ההתאמה המושלמת שלך: טיפים לבחירת הבגדים הנכונים לנשים במידות גדולות

קרדיט FREEPIK

בחירת הבגדים במידה גדולה נכונה יכולה להיות משימה קצת מאתגרת, במיוחד עבור אנשים במידות גדולות שלרוב קשה להם למצוא חנויות שמוכרות פריטי לבוש כאלה. תעשיית האופנה עשתה צעדים משמעותיים לקראת הכללה, ולמרות כל זאת יהיה חיוני עבור אותם רוכשים לדעת איך לבחור את אותם בגדים כדי שיתאימו היטב והכי חשוב, שיגרמו להם להרגיש בנוח. אם אתם גם לובשים מידה גדולה, הכנו לכם כמה טיפים חיוניים שיעזרו לכם לנווט בעולם האופנה למידות גדולות וכמובן להבטיח שאתם בוחרים את הבגדים שאתם אוהבים במידה הנכונה שלכם.

לפני הכל, הבינו את המידות שלכם

אחד השלבים הבסיסיים ביותר למציאת בגדים שמתאימים בצורה טובה הוא הבנת מידות הגוף שלכם. יהיה כדאי (אם אפשר לעיתים קרובות) למדוד ולראות את אורך המידות שלכם כולל חזה, מותניים, ירכיים ותפר. מדידות אלו יעזרו לכם לנווט בטבלאות של מידות בצורה מדויקת יותר ובכך להימנע מהתסכול של בגדים לא מתאימים. קמעונאים מקוונים רבים מספקים טבלאות מידות מפורטות, כך שהמידות שלכם יהיו בהישג יד שבוודאי יוכל לפשט את התהליך הזה באופן משמעותי ביותר​.

התמקדו בהתאמה ולא בגודל

חשוב מאוד לזכור, תוויות של מידות יכולות להשתנות באופן דרמטי בין מותגים ואפילו בתוך קווי לבוש שונים מאותו מותג. אל תתקעו על מספר מסויים שאתם בטוחים עליו, במקום זאת התמקדו איך וכיצד אותם הבגדים שאתם אוהבים מתאימים לגוף שלכם. זיכרו תמיד שהבגד צריך להדגיש את הקימורים שלכם מבלי להיות צמודים מדי או רפויים מדי. אם פריט לבוש נצמד במקומות הלא נכונים או רחב במקומות אחרים, זה לא מתאים לכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דעו את צורת הגוף שלכם

הבנת מבנה הגוף שלכם תיהיה חיונית במציאת בגדים שמחמיאים לגזרה שלכם. גופים בגודל גדול מגיעים בצורות שונות כמו אגס, תפוח, מלבן ושעון חול. זיהוי מבנה הגוף שלכם יכול מאוד לעזור כדי לבחור סגנונות המשפרים את התכונות הטובות ביותר שלכם. אחת הדוגמאות היפות שאנו אוהבים להזכיר: אם הגוף שלך בצורת אגס, אולי תרצי להדגיש את המותניים שלך ולאזן את הפרופורציות האחרות עם חולצות שצמודות היטב.

אל תתפשרו על פריטי לבוש לא איכותיים

פריטי לבוש איכותיים הם הבסיס לכל ארון בגדים. השקיעו בפריטים שעשויים היטב באיכות גבוהה מחברות מוכרות שהן איכותיות. פריטי לבוש אלו יכולים להיות ג'ינס, חולצות טי וגם כאלו שניתן לערבב ולהתאים אותם עם פריטים אחרים. פריטי לבוש איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב יותר וישמרו על צורתם טוב יותר מאשר חלופות זולות .

שווה מאוד לחקור את המותגים המובילים למידות גדולות

כשזה מגיע בתכלס למציאת בגדים במידות גדולות שכמובן גם יהיו אופנתיים, אנו ממליצים על מספר מותגים שבולטים היום בשוק גם במסירות שלהם לאיכות וגם לסגנון. Torrid, ידועה בעיצובים הטרנדיים והמחמיאים שלה, המספקים עיצובים של מידות 10 ועד 30. ליין בראיינט שכנראה כבר שמעתם עליה מציעה מגוון רחב של אפשרויות מסוגננות, מלבוש קז'ואלי ועד לבוש משרדי שיהיה יפה למקום העבודה שלכם, שם תוכלו למצוא ביגוד במידות 10 עד 40. Eloquii, היא עוד בחירה מצוינת המספקת שיק עם סגנון עכשווי, שם תוכלו למצוא סגנונות עד מידה 28. Universal Standard מתמקד בעיקר בבגדי בייסיק, עם מלתחה זמינה במידות 00 עד 40. חוץ ממותגים אלו ישנם עוד מותגים למידות גדולות שיעזרו לכם למצוא את הבגדים המתאימים עבורכם ,ובוודאי יבטיחו שלא רק תיראו נהדר אלא גם תרגישו בנוח עם הלבוש שלכם.

אל תשכחו את ההלבשה התחתונה

הלבשה תחתונה מתאימה, יכולים לעשות הבדל משמעותי בהתאמה והמראה של הבגדים שלך. חזיות ובגדי גזרה מצוידים היטב יכולים לספק את התמיכה הדרושה ולהחליק כל אזור שאת עשויה להיות מודעת לעצמך לגביו. וודאי שאת מקבלת מדידה מקצועית עבור חזיות כדי לקבל את ההתאמה הטובה ביותר עבורך, יהיה גם שווה לשקול עיצובים כאלו שמשפרים את הקימורים הטבעיים שלך מבלי להרגיש מוגבלת.

אפשרויות של התאמה אישית

אם אתם רואים שזה מאתגר למצוא התאמת בגדים טובה מהמתלה שבחנויות, חישבו על בגדים המותאמים אישית או מוזמנים באופן אישי. מותגים כמו eShakti (חברת קניות קמעונאיות שאפשר למצוא בחיפוש פשוט בגוגל) מציעים אפשרויות לבוש המותאם אישית במחירים נוחים במיוחד שבהם תוכלו להתאים אישית פרטים כגון קו הצוואר, אורך השרוולים ועוד. גם אופן החייטות יכול לעשות עבורכם הבדל שיהיה משמעותי, זיכרו תמיד שאפילו כמה התאמות פשוטות יכולות להפוך את הבגד שיהיה מתאים לגוף שלכם באופן מושלם.

סגנונות עם מותניים גבוהים יכול להיות אפשרות טובה

בגדים בגזרה גבוהה כגון מכנסיים, חצאיות ומכנסיים קצרים, יכולים להחמיא באופן יפהפה לאנשים שלובשים מידות גדולות. אלו יכולים לעזור בשביל להאריך את המסגרת שלכם וגם יספקו תמיכה לבטן שלכם, שלא נדבר על כך שהם בוודאי יוצרים מראה אלגנטי ומסוגנן. ג'ינסים וחצאיות גבוהות זמינים באופן נרחב ויכולים להוות תוספת רב-תכליתית לארון הבגדים שלכם.

חפשו השראה טובה והתנסו

היום לא חסר בלוגרי אופנה ומשפיענים בעולם המידות הגדולות כדי לקבל מהם השראה וטיפים שונים לסטיילינג שלכם. אינסטגרם ופינטרסט שעומדות בראש הדבר הזה יכולות להיות משאב מצוין בשביל לגלות טרנדים חדשים וגם לראות באופן ויזואלי איך נראים סגנונות שונים על גופים גדולים. בוודאי אל תפחדו להתנסות בסגנונות וטרנדים חדשים כדי למצוא את מה שגורם לכם להרגיש הכי בטוחים בעצמכם, זיכרו שתמיד אחרי ניסיונות רבות (שאולי מתישות לפעמים) מגיע הישועה של המציאה המתאימה עבורכם.

נוחות וביטחון בראש סדר העדיפויות

מעל הכל זיכרו, שהבגדים שאתם לובשים צריכים לגרום לכם להרגיש נוח ובטוח. אם אתם מרגישים טוב עם מה שאתה לובשים, זה כמובן יראה על ההתנהגות והתחושה שלכם. גם, אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות שלך מדי פעם כדי לנסות משהו חדש​.

על ידי הבנת המידות והכרת מבנה הגוף שלכם, תוכלו לבנות מלתחה מרהיבה שלא רק מתאימה, אלא גם תגרום לכם להרגיש נוחים, בטוחים וכמובן הכי חשוב, שמחים!

 

Back to top button