מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר על מינוי המפכ״ל: ״לא משנה את מי אביא, היועמ״שית תנסה לסכל״

איתמר בן גביר התייחס היום (חמישי) בישיבת הערכת המצב השבועית לטענות של היועמ”שית גלי בהרב מיארה נגד מינויו של ניצב אבשלום פלד למפכ”ל המשטרה. ״היועצת המשפטית לממשלה הדליפה הבוקר טענות נגד המינוי של ניצב אבשלום פלד לתפקיד מפכ״ל המשטרה המיועד״, אמר בן גביר.

״לא מעניין אותה שמר פלד נוקה מהחשדות נגדו. לא מעניין אותה שהוא בכלל קודם ע״י המפכ״ל הקודם, לא עניין אותה שכאשר מיניתי אותו לסמפכ״ל, לא היא ולא אף אחד טען דבר וחצי דבר. הסיבה שהיא פועלת בצורה הזו, היא שהיא מנסה לפסול מינויים של איתמר בן גביר.״ הוסיף.

עוד אמר השר כי ״הסיבה היא שאני בחרתי את אבשלום פלד לתפקיד וזה מספיק מבחינת היועמ״שית כדי לנסות לפגוע במינוי שלו. לא משנה את מי אביא – היועמ״שית תנסה לסכל את המינוי הזה. 40 שנה ניצב אבשלום פלד היה הקצין הכי מצטיין שיכול להיות, היה בגדעונים, היה בימ״מ, היה מפקד מרחב, קיבל את השבחים הכי גדולים בעולם, היה עוד פעם מפקד מרחב, היה סממ״ז ירושלים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: ״באמת עבודה לא רק ללא דופי, אלא עם שבחים ועוד שבחים, ועוד שבחים – ופתאום כשבן גביר רוצה למנות אותו, פתאום היועצת המשפטית מתנהגת בצורה כזו. אני עומד על כך שניצב אבשלום פלד הוא האיש הנכון במקום הנכון. אנחנו נמשיך בתהליך המינוי שלו. ואני בעז״ה מקווה ומתפלל שהוא יהיה המפכ״ל הבא, גם אם היועצת המשפטית לממשלה לא אוהבת את המינוי הזה״.

Back to top button