מבזקיםפוליטי / מדיני

התנועה לאיכות השלטון תקיים הפגנה מול בית הרמטכ"ל בקריאה לגיס בני הישיבות

התנועה לאיכות השלטון תקיים מחר, יום שישי ה-12.7.24, משמרת מחאה וקבלת שבת מחוץ לביתו של הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, בכפר אורנים. ההפגנה תתקיים בצומת לפיד, כביש 446, החל מהשעה 16:30.

המחאה מגיעה בעקבות ההתמהמהות של צה"ל ביישום פסיקת בג"ץ מה-25.6.24, אשר קבעה כי יש לגייס את כלל תלמידי הישיבות החייבים בגיוס, שמספרם עומד על כ-63,000. למרות הפסיקה הברורה, צה"ל הודיע על כוונתו להוציא צווי גיוס רק ל-3,000 מלש"בים חרדים, מה שמהווה הפרה של פסיקת בג"ץ ופגיעה בעקרון השוויון בפני החוק.

המפגינים יקראו לרמטכ"ל לקיים את פסיקת בג"ץ במלואה ולהוציא צווי גיוס לכל 63,000 תלמידי הישיבות החייבים בגיוס. הם ידרשו שוויון מלא בנטל ויזכירו כי אחרי 75 שנות השתמטות, הגיע הזמן לשוויון אמיתי בחובת השירות הצבאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "אנו קוראים לציבור הרחב להגיע בהמוניו למשמרת המחאה מחר. זה הזמן להשמיע את קולנו בבירור – דורשים מהרמטכ"ל לכבד את פסיקת בג"ץ ולהוציא צווי גיוס לכל 63,000 תלמידי הישיבות החייבים בגיוס. לא נסכים להתחמקות או לגיוס סלקטיבי. הגיע הזמן לשוויון אמיתי בנטל, למען עתיד צודק יותר לכל אזרחי ישראל ולמען הלוחמים היקרים שלנו".

ארכיון: יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא

Back to top button