מבזקיםפוליטי / מדיני

בהתיישבות ממשיכים לחגוג את הסדרת היישובים, אמש נחנך שדה אפרים

החגיגות בהתיישבות בצל הסדרת היישובים נמשכות. אמש (חמישי) נחנך הישוב שדה אפרים בבנימין, זאת לאחר שהשבוע הושלם השלב הראשון בהליך ההסדרה של הישוב "חלץ", ובוצעו שלבים נוספים ביישובים האחרים שהוסדרו. ליישוב אביתר, אחד היישובים שהוסדרו בהחלטת הקבינט, הגיעו צעירי מפלגת הציונות הדתית, כדי לעודד את התושבים. הצעירים שוחחו עם המשפחות, וחילקו להן עוגות לקראת השבת.

"דקה אחרי שעברנו את צומת תפוח נגלה לעינינו הישוב היפה הזה", כתבה פעילת צעירי הציונות הדתית שהגיעה ליישוב אביתר. "ממש באמצע הטבע, מונחים להם בעדינות כמה עשרות קרוואנים. חלקם מצפים לתושבים, וחלקם מאוכלסים ע ל ידי משפחות מטורפות". הפעילה הסבירה: "ולמה מטורפות? כי הם חיים שם רק מאידיאל. לא היה להם חשמל, לא היה להם אינטרנט, בקושי מים למקלחת היו בהתחלה. אבל הם חיים שם חיים מאושרים. כל המשפחות שפתחו לנו את הדלת היו משפחות שמחות עם ילדים משחקים, ועם אמונה פשוטה בצדקת הדרך".

לדבריה, "עם הידיעה הברורה מאליה שזה מה שצריך כרגע – הם נמצאים שם. במהלך הסיור ראינו משפחה שמתגוררת כרגע באוהל. בזמן שאתם יושבים במזגן על ספה נוחה עם כוס קפה – הם נמצאים תחת כמה שמיכות בשביל צל. ולמה הם עושים את זה? כדי שעוד משפחה תוכל להגיע לאביתר. כדי להמשיך את הבנייה בארץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום סיכמה הפעילה: "אז כל מי שחשב עד היום שבדור הזה העבודה כבר נעשתה, שינצור בראשו את התמונה שראינו. אני מעריצה כל משפחה שנמצאת שם, כל משפחה שבחרה לעזוב את הבית הנוח שלה בשביל להתמודד עם רמת חיים שכבר מזמן חשבנו שנשכחה.אני מעריצה את אותם אנשים שלקחו על עצמם את המשימה הגדולה הזו ומשקיעים שם את חייהם. לו יהי חלקי עימהם", כתבה.

אביתר - חוגגים הסדרת היישובים - התנחלויות
מחלקים עוגות באביתר

Back to top button