מומלציםפנאי

יום עיון על תובנות "חרבות ברזל" בעיריית בית שמש

עובדי אגף הביטחון בעיריית בית שמש השתתפו אמש (חמישי) ביום עיון מקצועי ברקע סיכום תובנות חרבות ברזל והיערכות לזירה הצפונית לאור האיומים. האירוע נערך במסגרת ההיערכות המתמדת של העירייה לשיפור יכולות הביטחון והחירום של העיר ותושביה, לאור מדיניות ראש העיר שמואל גרינברג והנחיותיו בשבועות האחרונים.

יום העיון נפתח בסיור בבית העדות בכפר עציון, בו נחשפו המשתתפים ושאבו השראה מסיפורי הגבורה של תושבי האזור ולתולדות ההתיישבות היהודית בגוש עציון, ואחריו התקיימו סקירות מקצועיות ממנהלי המחלקות של האתגרים בשנה החולפת, הצעות שיפור ותכניות ייעול למערך הביטחוני בעיר. המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חירום וביטחון מוטי לייטנר, הודה לכל המשתתפים והדגיש את החשיבות הרבה של המשך ההשקעה בהיערכות הביטחונית של העיר. "אנו מחויבים להבטיח לתושבי בית שמש ביטחון ושקט נפשי, ונמשיך לפעול בכל המישורים על מנת לשמור על העיר מוכנה לכל תרחיש," אמר לייטנר.

צחי אלימלך מנהל אגף הביטחון, נשא דברים והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין כל הגורמים המעורבים בהבטחת הביטחון בעיר. "ההיערכות שלנו לאיומים מהזירה הצפונית מצריכה תכנון מדויק ושיתוף פעולה מלא בין כל המחלקות והארגונים," אמר אלימלך. "אני גאה בעבודת הצוות של האגף ובתרומה האישית של כל אחד מחבריו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יום עיון בטחוני - עיריית בית שמש
צילום: דוברות עיריית בית שמש

Back to top button