מבזקיםרצועת עזה

תקיפה חריגה בחאן יונס – "סבירות גבוהה" שבכיר חמאס מוחמד דף חוסל

מקורות ברצועת עזה מדווחים כי חיל האוויר הטיל פצצות כבדות באזור מתחם מחנות העקורים שבאזור אל-נוס בחאן יונס והותיר יותר מ-100 הרוגים ופצועים, כולל קצינים ואנשי "ביטחון" של חמאס. היעד לתקיפה היה רמטכ"ל חמאס – מוחמד דף שעל פי הערכות בישראל ישנה "סבירות גבוהה" שהוא חוסל או נפצע באופן משמעותי.

העזתים מדווחים כי חיל האוויר שיגר לפחות חמישה טילים חודרי בונקר למתחם תת קרקעי שנמצא מתחת לאוהלי העקורים באל מוואסי. ייתכן שבתקיפה גם חוסל ראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח'אן יונס בזרוע הצבאית של חמאס.

בהודעת חמאס לאחר התקיפה נמסר: "צבא הכיבוש "הישראלי" ביצע טבח גדול בהפצצת מחנות העקורים באזור אל-נוס בחאן יונס, והותיר יותר מ-100 חללים ופצועים, כולל יחידים וקצינים מההגנה האזרחית, לפי הדיווח הראשוני. צוותי ממשלה וסיוע עדיין מחלצים עד לרגע זה עשרות חללים ופצועים ממקום ההפצצה, שכן הטבח הזה בא יחד עם המחסור בבתי חולים שיכולים לקלוט את המספר הגדול הזה של חללים ופצועים, ובצירוף עם הרס מערכת הבריאות ברצועת עזה על ידי הכיבוש. הטבח הזה מגיע לאחר שהכיבוש ביצע מעשי טבח נוראיים באזור התעשייה בשכונת טל אל-הווא, ובשכונות העיר עזה ומחנות המרכז, בהם נהרגו למעלה מ-100 בני אדם, מה שמעלה את מספר ההרוגים באופן עקבי ובמהירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מוחמד דף
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

Back to top button