העולם הערבימבזקים

דיווח: חמאס החל בחקירת "פירצה פנימית גדולה" לאחר התקיפה החריגה

ערוץ הטלוויזיה "אל-חדת'" הסעודי דיווח היום (שבת) כי ארגון הטרור חמאס החל בחקירה בעקבות התקיפה של ישראל באל-מוואסי שבחאן יונס במהלכה חוסל ככל הנראה ראש הזרוע הצבאית של הארגון מוחמד דף וראפע סלאמה מפקד חטיבת חאן יונס. בתקיפה חוסל גם אוסמה נופל שהיה היה מנכ"ל משרד הכלכלה של חמאס.

על פי הדיווח מדובר ב"פירצה פנימית גדולה" שנחקרת לאחר שלכאורה נחשף מיקומו של דף, ככל הנראה ממידע שישראל הצליחה להשיג מבכירים בארגון שעצרה מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. בחמאס ציינו כי "דף ובכירים נוספים בארגון שינו מאז החלה המלחמה את מיקומם מספר פעמים על מנת למנוע מישראל לעקוב אחר תנועותיהם".

עוד דווח כי בשל התקיפה החריגה, חמאס הפסיק את כל ההתקשרויות עם בכירי הארגון ברצועת עזה, כדי להימנע מחיסולים נוספים. בתוך כך, צה"ל הדגיש כי בניגוד לדיווחים ברצועת עזה רוב ההרוגים בתקיפה הם מחבלים של ארגון הטרור ולא אזרחים כפי שנטען. כמו כן, גם הבהיר שלא מדובר במחנות עקורים אלא במרחב בו הסתתרו שני היעדים הבכירים של ארגון הטרור חמאס ומחבלים נוספים בין אזרחים. המרחב שהותקף הוא שטח פתוח ומיוער, בו מספר מבנים וסככות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תקיפה בעזה
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button