מבזקיםפוליטי / מדיני

ראשי העיר רמת גן, קריית אונו וכפר סבא במאבק משפטי נגד משרד החינוך

המאבק המשפטי כנגד משרד החינוך עולה שלב: הבוקר (ראשון) הגישו ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, וראשת העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין בקשה לבית הדין הארצי לעבודה לשלושה צווים כנגד כנגד משרד החינוך, ארגון המורים והשלטון המקומי לפרסום ציוני הבגרות של תלמידי התיכונים.

ראשי הערים הדגישו כי לצד התמיכה במורים במאבקם שנמשך כבר מחודש מרץ, אי פרסום ציוני הבגרויות הן חציית קו אדום ופגיעה קשה ובלתי הפיכה בתלמידי התיכונים, שצריכים לדעת אם לגשת למועדי ב׳ שמתחילים בימים הקרובים, זאת לצד חוסר היכולת שלהם לגשת לתוכניות עתודה ללא הציונים.

כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן: "יש מי שבחוסר רגישות לקחו את תלמידי התיכון שלא בצדק כבני ערובה, במאבק מוצדק ככל שיהיה. הילדים שלנו צריכים לקבל את הציונים מיד ולדעת אם לגשת למועדי ב' שמתחילים בעוד כמה ימים, להירשם לעתודות השונות, וגם לבלות וליהנות במקום להיות באי ודאות ובלימודים מיותרים למועדי ב' ללא סיבה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "אנחנו ברמת גן, בשילוב זרועות ובשיתוף פעולה הדוק עם קריית אונו וכפר סבא נפעל משפטית ככל שיידרש על מנת לדאוג לתלמידנו. שר החינוך עדכן אותי כי גם הממשלה תגיש עתירה בעניין וזו בשורה מעולה. העדכון האחרון של השלטון המקומי על כוונתו להגיש גם הוא עתירה הוא מבורך ואנו מחזקים את ידי יו"ר מרכז השלטון המקומי״

כרמל שאמה הכהן
צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button