מבזקיםמשפטי/פלילי

ירי אל עבר בית במזרח ירושלים על רקע סכסוך על רכישת רכב

בתאריך 5.7.24 בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים על ירי לעבר בית ורכב. שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב שהוזעקו לשכונת ראס אל עמוד שבמזרח העיר, פתחו בחקירת המקרה. מחקירת המשטרה עולה, כי מדובר במקרה חמור שנסוב על רקע סכסוך בעקבות רכישת רכב.

בעקבות סכסוך זה, הגיע חשוד ברכבו, וירה לעבר הבית ורכב שחנה בחצר של המתלונן. שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב שהגיעו לזירה, פעלו לאיסוף ממצאים ועדויות במקום תוך שערכו סריקות לאיתור החשוד במעשה, ובוצעו מגוון פעולות נוספות. במהלך סריקות בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים, התחקו השוטרים אחר החשוד, בן 20, תושב מזרח ירושלים, שאותר כאמור ונעצר לחקירה בחשד למעורבותו במקרה הירי, החזקת נשק שלא כדין, איומים וגרימת נזק.

לאחר שמעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט לבקשת חוקרי המשטרה, וגובשה תשתית ראייתית נגדו, הוגשה אמש (ראשון) הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים על ידי פרקליטות ירושלים. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט ב-3 ימים נוספים, עד לתאריך 16.7.24.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוברות המשטרה נמסר: משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות האלימות החמורה והחזקת נשק בלתי חוקי, בכלל זה עבירות שימוש בכלי נשק תוך סיכון ממשי של הציבור וביטחונו, איתורם של מעורבים ומיצוי הדין עם החשודים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button