מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תקף באופן קשה את זוגתו לשעבר באמצע הרחוב בירושלים

הלילה (ראשון) מעט לפני השעה 23, התקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים על אדם אשר מכה אישה וכוחות משטרה רבים החלו בסריקות לאיתורם של המעורבים. במהלך סריקות שערכו שוטרי תחנות המשטרה לב הבירה ושלם במחוז ירושלים, אותרה הקורבן, בת 26, ברחוב הנביאים בעיר כשהיא חבולה בראשה. כתוצאה מחבלות אלו, נזקקה לטיפול רפואי.

במהלך חקירה שנפתחה באותה העת, בוצעו מגוון פעולות מהירות על מנת לאתר את החשוד במעשה. בסיוע שוטרי תחנת שלם, אותר החשוד, בן 29, תושב ראס אל עמוד, בגזרתם כשהוא בהשפעת אלכוהול וחולצתו מגואלת בדם. הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה, במהלכה נלקח לטיפול רפואי בשל כאבים בכף ידו.

מחקירה ראשונית עלה כי מדובר בבני זוג לשעבר שקבעו להיפגש במועד זה. במהלך פגישתם, התפתח דין ודברים והקורבן ביקשה לעזוב את המקום לדרכה. בשלב מסוים, על פי החשד, החל החשוד לתקוף באלימות קשה את הקורבן שנחלצה ממנו בזכות מספר עוברי אורח שהבחינו במעשיו. לאחר מעצרו, הועבר כאמור החשוד לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. במהלך היום (שני) הוא יובא בפני בית משפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוברות המשטר הנמסר: משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות האלימות השונות, איתורם של מעורבים בכך וחקירתם בהתאם, במטרה למצות עמם את הדין ולהגביר את ביטחון הציבור.

אלימות נגד נשים - תוקף לבוש חולצה מגואלת בדם
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button