מומלצים

חצי מיליון כלבים שחיים בישראל חיכו לזה – הכירו את Bone Street

B o n e S t r e e t – Life & style for pets and people. חצי מיליון כלבים שחיים בישראל חיכו בסבלנות לבוקר הזה, שמביא איתו בשורות אופנתיות מרעננות לבעלי כלבים וחתולים. לא מדובר בפתיחה של עוד מספרת כלבים או מעון יום חדשים. הפעם אנחנו מגישים לכם חדשות של לייף וסטייל.

Bone Street מגישה לקהל הישראלי את המוצרים הכי טרנדיים, אופנתיים ושיקים מאירופה המערבית וארה״ב. אחרי שתבקרו באתר https://bone-street.com תוכלו ללכת למשרד, או לנסוע לבית מלון עם החבר הפרוותי, מצויידים בכל הנחוץ לו.

תרגישו רגועים ואופנתיים כשתסתובבו עם מוצרים מוקפדים ברמה של הצמרת העולמית. כלבים ובעליהם יגלו עולם של עיצוב, אופנה ואסתטיקה מחוץ לבית ובתוכו. באתר תגלו מותגים מובילים בעולם מגרמניה, איטליה, אנגליה, ניו יורק ולוס אנג׳לס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מייסדת העסק, היזמית- רוני גרוסמן, שבה מלונדון, שם עסקה בתחום היין, ונחשפה לעולם הלייף סטייל של חיות מחמד.

רוני מספרת: ״מעבר לכך שכל המוצרים שבחרנו הם באיכות וסטייל ללא פשרות, עמדנו בעקרונות שלנו כמו קיימות, מוצרים אורגניים שאינם רעילים, ייצור מקומי ועוד.
באופן כללי- אנו שמות דגש על צרכנות חכמה וידידותית לסביבה.״

האתר מגיש את המוצרים בקו עיצובי נקי ואיכותי ורובם עשויים מלאכת יד, פרי פיתוח של מותגים מתמחים בתחום. אפשר להבחין בקלות בשילוב שבין עיצוב ופרקטיקה.
מומחיות, דיוק, יופי ואיכות תוך שימת דגש על בריאותו של חברינו ההולך על ארבע.

היזמית עצמה הוסיפה: ״אני רואה בכלבים וחתולים בני משפחה. הם ובעליהם ראויים למוצרים פרקטיים ואסתטיים המתייחסים לצרכים משותפים של הכלב ובעליו.״

מה תמצאו באתר, שעל הקישור אליו תוכלו להקליק בסיום הכתבה? בגדול, מגוון מוצרים שכנראה לא שמעתם אודותיהם… למשל, תיקים מרופדים לנסיעות עם כלבים הכוללים את כל הפינוקים. קולרים ורצועות מעוצבות, מתקני האכלה גבוהים ובריאים לכלב. אפילו חומרי טיפוח המיוצרים מגידולים אורגניים ומצויים תחת פיקוח משרד הבריאות הגרמני.

רתמות: 2.8 Design for dogs
רתמות. קרדיט: 2.8 Design for dogs
מיטה : Mia Care
מיטה. קרדיט: Mia Care
קערות אוכל - Mia Cara
קערות אוכל. קרדיט: Mia Care
תיק הליכה עם כלב - Mia Cara
תיק הליכה עם כלב. קרדיט: Mia Care
קולר מעור. קרדיט: 2.8 Design for dogs
קולר מעור. קרדיט: 2.8 Design for dogs

Back to top button