מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: גבר התחזה לאישה והגיש תלונת שווא בגין עבירת מין נגד רשם בכיר

היחידה לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, סיימה את חקירתה בתלונה בחשד לעבירות מין, שהוגשה נגד מי ששימש בשעתו רשם בכיר בבית משפט השלום בבת ים. החקירה העלתה כי מדובר בתלונה כוזבת מראשיתה, אשר הוגשה על ידי חשוד שהתחזה לאישה וביקש באמצעות תלונת שווא, לפגוע בשמו הטוב של הרשם הבכיר. עם סיום החקירה, הועבר התיק לבחינת פרקליטות מחוז תל אביב והיום (שני) הפרקליטות הגישה נגד החשוד, תושב בת ים, כתב אישום.

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 פתחה לפני כשנה בחקירה בגין תלונה שהוגשה נגד מי שכיהן כרשם בכיר בבית משפט השלום בבת ים. החקירה ביאח"ה החלה לאחר שבנציבות תלונות הציבור על שופטים, התקבלה תלונה בגין חשד לביצוע עבירות מין נגד הרשם הבכיר. התלונה הוגשה , על ידי עובדת שלכאורה הועסקה בבית המשפט בו מכהן הרשם ואשר נפגעה ממנו.

בחקירה זהירה, נוכח רגישות התיק, התברר לחוקרי יאח"ה כי "המתלוננת", כלל לא עבדה בבית המשפט בבת ים, אין לה כל היכרות עם הרשם הבכיר ומעולם לא הגישה תלונה נגדו. בחקירה סמויה ומאומצת, הסתבר כי מכתב התלונה נגד הרשם, אשר התקבל בנציבות תלונות הציבור על שופטים, נשלח בפועל על ידי החשוד, תושב בת ים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד התברר בחקירה, כי יממה טרם הגשת התלונה, דן הרשם הבכיר בבית משפט לתביעות קטנות בעניינו של אותו חשוד ודחה את תביעתו, מה ששימש לחשוד, כך על פי ממצאי החקירה, סיבה להעליל עלילת שווא נגד הרשם.

בשלב החקירה הגלויה, לפני מספר חודשים, עוכב החשוד לחקירה במשרדי יאח"ה בלהב 433. במהלך חיפוש בדירתו נתפסו מסמכים, טלפונים ופריטים נוספים, אשר קשרו אותו לביצוע עבירות. עם סיום החקירה בעניינו, הועבר התיק זה מכבר לעיון ובחינה של פרקליטות מחוז תל אביב, והיום, כאמור, הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום.

להב 433 - שוטר - בלש - חיפוש - משטרה - סייבר - שוטרים - בלשים - חקירה - ראיות - כתב אישום - הצהרת תובע
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button