מבזקיםמשפטי/פלילי

אין גבול: התחזה לקצין צה"ל ופרץ לבתי מפונים בקרית שמונה

במשטרת ישראל התקבל דיווח בימים האחרונים על דירה שנבזזה בעיר קרית שמונה. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה כי החשוד במעשה הינו תושב אילת בן 30. עם התקדמות החקירה שכללה גביית עדויות ושימוש באמצעים שונים, עלה כי החשוד נהג להסתובב בעיר קרית שמונה בשבועות האחרונים תוך הצגתו כלוחם ביחידה מיוחדת בצה"ל ואף נראה רעול פנים במהלך טיפול בזירת נפילה בעיר.

אתמול (שני) לפנות בוקר, כחלק מפעילות שוטרי המחוז הצפוני בעיר, זיהו השוטרים את החשוד יורד מאוטובוס שהגיע ממרכז הארץ, כשהוא לובש מדי צהל עם דרגות קצונה, נושא מחסנית m16 מלאה בתחמושת ואקדח דמה. לאחר בדיקתו עלה כי הוא מזדהה בעזרת חוגר גנוב וכן נושא דיסקית גנובה על צווארו.

בחיפוש שנעשה בכליו מיד עם מעצרו, נתפס רכוש רב החשוד שנגנב מדירות שונות בעיר קרית שמונה. בפעילות חקירה מהירה הגיעו השוטרים לדירה של משפחה מפונה אלייה התפרץ החשוד בימים האחרונים ועל פי החשד לן בתוך הדירה במשך מספר ימים. אתמול הוארך מעצרו של החשוד בפני בית משפט השלום בטבריה עד ליום 19/07/24 בהתאם לבקשת המשטרה לאחר שנחשד במספר עבירות התפרצות וכן התחזות לאחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוברות המשטרה נמסר: משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש באשר הם ופרט כלפי אותם עבריינים המנצלים את המצב הבטחוני בצפון ומנסים לבזוז את רכוש המפונים.

התחזות לקצין צה"ל - פריצה - מעצר
צילום: דוברות המשטרה
התחזות לקצין צה"ל - פריצה - מעצר - אזיקים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button