מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: ״מגנה את תקיפת קציני צה״ל אמש בבני ברק ע״י קיצוניים״

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייחס לאירוע בו קיצונים חרדים תקפו קציני צה"ל בכירים בבני ברק אתמול (שני). ״מגנה בכל תוקף את תקיפת קציני צה״ל אמש בבני ברק ע״י קיצוניים. קציני צה״ל הם קודש הקודשים של החברה הישראלית שמוסרים את נפשם בימים אלה ממש למען ביטחונם של כל אזרחי ישראל. המשטרה תפעל לאתר הפורעים ולמצות איתם את הדין״.

יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף ביקר גם הוא את האירוע ואמר: "אני רואה בחומרה רבה את התקיפה של נציגי צה"ל הלילה בעיר בני ברק, על ידי גורמי שוליים סהרוריים שלא מייצגים את הציבור החרדי ואת תושבי העיר. אין שום מקום למעשי אלימות הנוגדים לחלוטין את תורתנו הקדושה, "דְּרָכֶיהָ דַרְכֵי נֹעַם וְכָל נְתִיבוֹתֶיהָ שָׁלוֹם'".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה לאירוע כי "עיריית בני ברק מוקיעה ומגנה בכל פה את ההפגנה הקיצונית נגד קציני צה"ל שאירעה אמש על ידי קיצוניים בתחומי העיר. אנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט את כל הצעדים על מנת למנוע היתכנות של מקרים מעין אלה. האירוע אינו משקף את רוח העיר ודמותה, עיר של חיי תורה ויראה אך בראש ובראשונה עיר של כבוד האדם וכבוד הבריות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השר איתמר בן גביר (ללא קרדיט)
ארכיון. צילום: דוברות השר איתמר בן גביר

Back to top button