מבזקיםמשפטי/פלילי

טענת החשוד בתקיפת בת זוגו: "זה רגיל להרביץ לאישה…"

בתחילת החודש התקבל דיווח במשטרה על מקרה אלימות חמור בין בני זוג המתגוררים במ.פ שועפט שבמזרח ירושלים. שוטרי תחנת שפט ממחוז ירושלים פתחו בחקירת המקרה ועצרו את הנאשם, פלסטיני בשנות ה-30 לחייו. מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום, ב-1 ביולי, עת שהו בני הזוג בביתם, תקף הנאשם בעיצומו של וויכוח את בת זוגו באלימות שכללה אגרוף בפניה ומעשי אלימות נוספים. תלונה על מקרה זה, הוגשה כעבור ימים ספורים ומיד פעלו שוטרי תחנת שפט לאיתורו של הנאשם.

ב-7 ביולי הנאשם אותר ונעצר לחקירה בתחנת שפט. בעת חקירתו, ללא כל מורא מהחוק או רתיעה ממעשיו קודם, ציין: "זה רגיל להרביץ לאישה, אבל שאישה יוצאת להתלונן במשטרה, זה לא רגיל", ועוד הוסיף: "שאני אגיע לבית, אני אפוצץ אותה מכות".

עוד נחקר הנאשם בגין מקרים אלימות נוספים שאירעו באופן שיטתי בין בני הזוג. כך למשל, ב-1 ביוני לערך, בתום ויכוח בין בני הזוג, סטר הנאשם בפניה של המתלוננת ודחף אותה. וכך גם בחודש דצמבר אשתקד, בשעת בוקר מוקדמת, הפיל הנאשם את בת זוגו מהספה, אחז בשערה, סטר בפניה ובעט בבטנה, ברגליה ובידיה. בעקבות מרה זה, נזקקה לטיפול רפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת החקירה, הוארך מעצרו של הנאשם בבית משפט השלום והמחוזי מעת לעת, לטובת השלמת חקירתו תוך גיבוש ראיות, עדויות ותשתית ראייתית נגדו בגין מעשיו. היום (שלישי), הגישה יחידת תביעות מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש לבן זוג, איומים, הפרת תנאי היתר שניתן לו עפ"י חוק הכניסה לישראל, ותקיפה סתם של בן זוג. כתב אישום זה, הוגש לצד בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

קצין החקירות בתחנת שפט, פקד פאדי ג'בר, ציין- "משטרת ישראל, ומחוז ירושלים בפרט, רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ואלימות במשפחה בפרט, וכך גם נהגנו במקרה זה. על אף החלטת בימ"ש שלום כי ניתן לשחררו לחלופת מעצר למרות התבטאויותיו של הנאשם בחדר החקירות, מצאנו לנכון בשל חומרת המקרה, לערור על ההחלטה שנהפכה על ידי בימ"ש מחוזי. נמשיך לפעול כנגד מקרי אלימות ביד קשה וללא פשרות, מתוך כוונה למצות את הדין עם חשודים המעורבים בכך, ובמטרה להגביר את תחושת הביטחון בציבור".

אלימות - תקיפה - אישה מוכה
אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button