מבזקיםפוליטי / מדיני

הכנסת תקבע מחר את עמדתה נגד הקמת מדינה פלסטינית

ביוזמת סיעת הימין הממלכתי, שהתחילה כהצעה לסדר של יו"ר הסיעה ח"כ זאב אלקין, יתקיימו מחר (רביעי) במליאת הכנסת, דיון והצבעה בהצעה שתקבע את עמדת הכנסת נגד הקמת מדינה פלסטינית ממערב לירדן. ההצעה היא יוזמה משותפת יחד עם סיעת ישראל ביתנו ושדולת ארץ ישראל.

על ההצעה חתומים חברי כנסת מסיעות הימין הממלכתי, הליכוד, המחנה הממלכתי, ש״ס, יהדות התורה, עוצמה יהודית, ישראל ביתנו, הציונות הדתית. (עם זאת, יש לציין כי מספר חברי כנסת ביקשו למשוך את חתימתם).

יו״ר הימין הממלכתי, ח״כ גדעון סער: ״אנחנו מצפים מחברי הכנסת לתמוך אקטיבית בהצעה ההחלטה שנועדה לבטא את ההתנגדות הגורפת הקיימת בעם להקמת מדינה פלסטינית שתסכן את בטחון ישראל ועתידה ושנועדה להיות שלב לקראת השמדתה. התייצבות רחבה והחלטה ברורה של הכנסת יוכיחו לקהילה הבינלאומית שלחצים לכפות מדינה פלסטינית על ישראל יהיו חסרי תוחלת״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נוסח ההצעה המלא: "כנסת ישראל מתנגדת באופן נחרץ להקמת מדינה פלסטינית ממערב לירדן. הקמת מדינה פלסטינית בלב ארץ ישראל תהווה סכנה קיומית למדינת ישראל ולאזרחיה, תנציח את הסכסוך הישראלי-פלסטיני ותערער את היציבות באזור. זאת תהיה רק שאלה של זמן קצר עד שחמאס ישתלט על המדינה הפלסטינית ויהפוך אותה לבסיס טרור איסלאמי רדיקלי, הפועל בתיאום עם הציר בהנהגת איראן, כדי לחסל את מדינת ישראל."

"קידום הרעיון של המדינה הפלסטינית בעת הזאת יהווה פרס לטרור ורק יעודד את חמאס ותומכיו שיראו בכך ניצחון בזכות הטבח של ה-7/10/23 ומבוא להשתלטות האיסלאם הג'יהאדיסטי על המזרח התיכון."

גדעון - סער -
צילום: דוברות תקווה חדשה

Back to top button