מבזקיםמשפטי/פלילי

בתום חקירה סמויה: הונאה בהיקף של מליוני ש"ח נחשפה, 20 חשודים נעצרו

היחידה המרכזית במחוז מרכז ויחידת יהלום ברשות המסים מנהלות מזה חודשים רבים חקירה כלכלית סמויה משולבת, המתמקדת במספר דמויות, לרבות מחוללי פשיעה הנמנים על חמולה מלוד, בחשד להלבנת הון בהיׁקף עצום, בעקבות גילויים שנחשפו לחוקרים במסגרת פרשייה קודמת של ייבוא 1.2 טון סם סינטטי מסין בה הוגש כתב אישום.

במסגרת החקירה הקודמת תפסה המשטרה מסמכים פיננסיים אשר העלו חשד כי החשודים בצעו עבירות של העלמות מסים והלבנת הון בסכום המוערך ביותר מ- 15 מיליון ש״ח. ככל שהתפתחה החקירה, עלה חשד כי החשודים צברו נכסים רבים בארץ ובחו"ל ורשמו אותם על שם אחרים, בין היתר קרובי משפחתם ונוספים, במטרה לקבל פטור ממסים החלים על עסקאות במקרקעין, להעלים הכנסות משכירות הנדל"ן ולהלבין הון, כשהחקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות מחוז מרכז.

היום (רביעי), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז, בסיוע יחידות משטרתיות נוספות וצוותי "יחידת יהלום" של רשות המסים, אל בתיהם של כ- 20 חשודים ברחבי הארץ ועצרו אותם לחקירה. לצד חיפוש בבתיהם נתפסו נכסי הנדל"ן, בשווי עשרות מיליוני ש״ח, אשר הושגו לכאורה על ידי ביצוע העבירות המיוחסות להם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטּרה הבאתם לדיון בבקשה להאריך מעצרם בבית המשפט.

מעצר - אזיקים - חשוד
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button