חדשות הארץמבזקים

קרובות חטופים קוראות לנועה ארגמני לא לטוס עם ביבי: ״הוא מנצל אותך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכונן לנאום בקונגרס האמריקני ב-24 ביולי, ובמסגרת זו הזמין נציגים ממשפחות החטופים להצטרף למשלחתו. 'ידיעות אחרונות' דיווח כי נועה ארגמני, ששוחררה מהשבי יחד עם אביה יעקב, אישרה את השתתפותה.

מתאם השבויים והנעדרים, תת-אלוף גל הירש, הרכיב רשימה מגוונת של נציגים, הכוללת משפחות של חיילים ואזרחים חטופים, נשים וגברים, תושבי עוטף עזה וערים אחרות, משפחות של חללים וחטופים חיים, יהודים ולא יהודים, וגם משפחות המחכות לשובם של יקיריהן כבר עשור.

למרות קמפיין "קודם עסקה, אחר כך תיסע" של חלק מהמשפחות וסירובן להצטרף לנתניהו, אחרות נענו להזמנה. בין המצטרפים: דיצה אור אימו של אבינתן, איילת סמרנו אימו של יהונתן ז"ל וטלי גווילי אימו של רן ז"ל. סשה ארייב, אחות התצפיתנית החטופה קרינה, עדיין מתלבטת: "אני רוצה לראות התקדמות. עד שלא אבין שיש מגעים לעסקה, לא אוכל לטוס בראש שקט". גם משפחת ביבס שוקלת להצטרף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בת דודתו של עופר קלדרון ואמו של רון שרמן ז"ל שגופתו הוחזקה ברצועה ומאז הוחזרה, פנו לנועה ארגמני, שחולצה ב"מבצע ארנון" – וקראו לה לא לנסוע עם ראש הממשלה לוושינגטון, ״אהובה, אל תטוסי איתו כ'קישוט'״, נאמר על ידן.

המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו עם בני משפחותיהם. צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button