חדשות הארץמבזקים

סוכם באוצר: מתווה שכר ייחודי ללוחמי הימ״מ עם תוספת של כ-30%

לאחר עבודת מטה בה נטלו חלק נציגי האוצר, המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה קובי שבתאי, סיכמו על מתווה שכר ייחודי ללוחמי הימ״מ של משטרת ישראל. בין הסיבות למתווה השכר הייחודי ללוחמי הימ״מ, עומדת העובדה כי מדובר ביחידה לאומית שפעילותה והאינטנסיביות שלה ייחודית מאד.

מתווה השכר מורכב משלושה רבדים: תוספות שכר, רמת פעילות ייחודית עבורם ומענקי שימור והתמדה. המתווה כולל תוספת של עשרות אחוזים בשכרם, מעל 30 אחוז בממוצע. שר האוצר סמוטריץ׳: ״במלחמה עם ישראל נחשף לגבורתם ולמקצועיותם של לוחמי הימ״מ במלוא תפארתם, מדובר באחת היחידות הטובות בעולם בתחום הלוחמה בטרור."

עוד אמר השר: "לוחמי הימ״מ מבצעים במשך שנים רבות פעילויות אמיצות ומשמעותיות כנגד הטרור. בפעילותם, לוחמי הימ״מ מצילים חיי אדם בכל יום ומאז פרוץ המלחמה, בכל רגע. גבורתם מוכרת בכל בית בישראל וכל אזרח ואזרחית ישראלי מצדיעים לגיבורים שלנו. מפקד היחידה לא יכל להיות אתנו, כי הוא עסוק ברגעים אלו ממש בביטחון ישראל. תודה לך ולכל הלוחמים שלך על עבודתכם לילות כימים על הגנת המולדת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמוטריץ' הוסיף: "אני מברך על הסיכומים של גורמי המקצוע כאן במשרד האוצר יחד עם נציגי משטרת ישראל ומברך את המפכ״ל, ידידי קובי שבתאי, על קידומם של לוחמי הימ״מ הן בתנאי השכר והן במעטפת הנלווית לכך. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על לוחמינו שמסכנים נפשם עבור בטחון המדינה. יחד בע״ה ננצח.״

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "אני שמח שאחרי תקופה כל כך ארוכה אפשר לבשר הערב על התקדמות משמעותית לקראת העלאת שכר לוחמי הימ״מ באופן משמעותי. אני מודה לכל השותפים לדרך ויחד נמשיך להעניק ללוחמי הימ״מ את כל הראוי להם״.

מפכ״ל המשטרה קובי שבתאי: זוהי בשורה עבור לוחמי העילית של מדינת ישראל, בתום שנים של מאמץ ארוך ומתמשך להעניק ללוחמי היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משטרת ישראל את התגמול הראוי לפעילותם למען ביטחון מדינת ישראל. אני מודה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, לשר לביטחון לאומי ח״כ איתמר בן גביר, לרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי שנרתמו יחד להצלחת התהליך."

הממונה על השכר אפי מלכין: ״המתווה משקף את הייחודיות של היחידה והעובדה שהיא יחידה לאומית ואנחנו מקווים שהמתווה יאפשר ליחידה להתרכז בדברים החשובים לפעילותה. אני מודה לטלי אוברמן, לנעם שוורץ ולצוות על העבודה המאומצת.״

בצלאל סמוטריץ' - לוחמי  הימ״מ
צילום: דוברות משרד האוצר
בצלאל סמוטריץ' - לוחמי  הימ״מ
צילום: דוברות משרד האוצר
בצלאל סמוטריץ' - קובי שבתאי
צילום: דוברות משרד האוצר

Back to top button