מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שרון ניר: מטרת חוק שירות המדינה – שילוב הלוחמים במגזר הציבורי

ח״כ וחברה בוועדת החוץ והביטחון, שרון ניר (ישראל ביתנו), לאחר אישור חוק שירות המדינה (מינויים) – תיעדוף אנשי מילואים בקבלה למשרות בשירות המדינה, שהיא יזמה, בקריאה טרומית: ״היום העברתי הצעת חוק מרגשת וחשובה במיוחד, הצעה שנועדה להכיר בתרומתם האדירה של חיילי המילואים במעשים ולא רק בדיבורים."

"הצעת החוק תעניק יתרון משמעותי למשרתי המילואים בקבלה לתפקידים ולמשרות בשירות המדינה במסגרת חוק שירות המדינה (מינויים) משנת 1959."

"ההצעה תעניק לחיילי המילואים יחס מועדף בקבלה לעבודות בשירות המדינה, בהתחשב בתרומתם והשקעתם ובמחיר האישי והמשפחתי שהם משלמים. השאיפה היא לראות את דור הלוחמים הצעירים משתלב בעמדות מפתח במגזר הציבורי כדי להבטיח שהם יוכלו להמשיך ולהשפיע באופן משמעותי על החברה והמדינה. חיילי המילואים מהווים רק 2% מהאוכלוסייה בחברה הישראלית, אבל בצה״ל הם עמוד השדרה של הכוחות ומהווים 70% מהסד״כ הלוחם בצה"ל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"השאיפה היא לראות את דור הלוחמים הצעירים משתלב בעמדות מפתח במגזר הציבורי, כדי להבטיח שהם יוכלו להמשיך ולהשפיע באופן משמעותי על החברה והמדינה. דור הניצחון הוא דור של אנשים שמחויבים למדינה ולביטחונה."

"חשוב לנו לוודא שהדור הזה מקבל את ההכרה הראויה. דור הניצחון מביא עמו רוח חדשה של מנהיגות, הובלה ועשייה, ובכוחו ליצור שינוי חיובי ומשמעותי בכל תחום במגזר הציבורי. השתלבותם בתפקידי מפתח ובעמדת קבלת ההחלטות לא רק תקדם אותם אלא תקדם את המדינה, תחזק אותנו כחברה ותשפר את איכות החיים של כולנו."

"הדור הזה, דור הניצחון הוא לא רק כוח צבאי חזק – הוא גם כוח אזרחי חזק, הם דור של מנהיגים ציונים מהשטח והם רכבת דוהרת אל העתיד. רכבת לביטחון אישי, ביטחון לאומי וצמיחה כלכלית שתיסע בנתיבי המגזר הציבורי."

צוות הקרב של חטיבת המילואים 5
צילום: דובר צה"ל

Back to top button