מומלציםמשפטי/פלילי

המשטרה סיכלה גניבת שני כלי רכב שנסעו על כביש 1 בדרך לשטחי יו"ש

הלילה (חמישי), התקבל במשטרה דיווח על משאית שנגנבה ממרכז הארץ ועושה דרכה מזרחה על כביש 1. בעקבות הדיווח, נערכו שוטרי תחנת הראל ממחוז ירושלים לאיתורה המהיר בטרם תעבור לשטחי יו"ש. בשלב מסוים, זיהו השוטרים את הרכב שנגנב באזור מחלף חמד והחלו בפעולות לעצירתו, תוך חסימת דרכו.

לאחר עצירת הרכב, נעצר גם החשוד שנהג בו, פלסטיני תושב חברון בשנות ה-20 לחייו, השוהה בישראל שלא כחוק. החשוד הועבר לחקירה בתחנת הראל, והמשאית שגנב על פי החשד, הועברה אל חניית תחנת המשטרה, עד להשבתה לידי בעליה. במהלך היום יובא החשוד שנעצר כאמור בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

סיכול גניבה זה, מצטרף לסיכול גניבה נוסף של רכב על ידי שוטרי מחוז ירושלים במהלך היממה האחרונה. אמש לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על רכב שנגנב מהעיר בת-ים. שוטרי סיור ובלשי תחנת הראל במחוז ירושלים איתרו את הרכב שנגנב, והביאו לעצירתו בסמוך למחלף מוצא בכביש 1.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד שנתפס נוהג ברכב הגנוב, תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. הרכב שניזוק כתוצאה ממעשיו של החשוד בעת שפרץ אליו על מנת לגנוב אותו, הועבר לתחנת המשטרה ובהמשך הושב לבעליו. מעצרו של חשוד זה הוארך אמש לבקשת המשטרה בבית המשפט ב-6 ימים, עד לתאריך 22.7.

מפקד תחנת הראל סנ״צ יוסי נזרי אמר: ״לצד האתגרים הרבים שניצבים לפתחנו בתקופה זו, אנו משקיעים מאמץ רב במאבק עיקש ובלתי מתפשר בעברייני הרכוש וגנבי הרכב, מתוך הבנה שאותם עבריינים פוגעים ברכושו ובביטחונו האישי של הציבור. חקירות הגנבים שעצרנו נמשכות במטרה למצות עמם את הדין. נמשיך לפעול בנחישות ולהשקיע משאבים ומאמצים רבים, באיתור ולכידת פורצים וגנבי רכבים, ובסיכול גניבות רכבים בכל זמן ובכל מקום לשמירת שלום הציבור ורכושו.״

גניבת כלי רכב - רכב פרטי
צילום: דוברות המשטרה
גניבת כלי רכב - משאית
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button